De Haven verder uitgewerkt. Kadesporen zijn nu verzonken. Heijplaat met de RDM werf. De overkant is de Merwehaven te zien. Je rijdt in 25 minuten vanaf de RDM werf, langs de Waalhaven naar Barendrecht, Richting Schiedam naar de Merwehaven. Leuk rondje. De Gieterij levert zijn staal af. Op de achtergrond de, om politieke reden, nooit aan Taiwan verkochte onderzeeboten. Plezier met de hobbie!
Marconiplein is de ingang van het Rechter Maasoever Emplacement (RMO). Hier reden de goederentreinen strak tussen de auto's en trams richting het Emplacement. Bron: http://www.Feijenoordsemeesters.nl. Foto is uit 1967. vanaf de andere kant met de "Goldfinger" en Europoint.
Na Delft, Den Haag. Rotterdam en Dordrecht is nu Schiedam aan de beurt om verder uit te werken. De Tramroute loopt nu van Schiedam Centrum naar Marconiplein. Overschiesestraat De Broersvest op. Broersvest. De Schiedamse molens zijn er nu ook. Tip: Download op DLS de modellen van jcayena De Waalhaven vordert gestaag. De A15 afvoegstrook ECT Terminal. Emplacement Waalhaven met aansluiting richting Barendrecht en de Kijfhoek.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
wohhhhhhhhhhhhhhhh , ik krijg heimwee naar mijn geboorteplaats, ik zie heel veel overheen komsten met schiedam, mijn complimenten voor je traject die je aan het bouwen bent Barrie.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Wow, alles uit de route is gewoon herkenbaar! Het lijkt wel alsof je heel Den Haag, Delft, Schiedam, Rotterdam helemaal één-op-één over hebt gezet! Knap gedaan, dit zou mij niet lukken!
Rotterdam-Botlek krijgt vorm. Knooppunt Benelux met de Shell raffinaderij op de achtergrond. Ruwe olie lossen bij de Shell. Petroleumweg Altijd uitkijken voor kleine vrachten onderweg naar het Emplacement. De Botlekbrug. De mooie brug van Willem voorzien van een aantal Wegensplines maken de brug enkelspoors. Onder de brug ligt een 2600 meter lange tunnel. De echt gevaarlijke stoffen en het lokale vrachtvervoer gaat nog over de brug. Plezier met de hobbie. Walter
Shell Raffinaderij is verder uitgewerkt. Deze havensporen zijn vol met oliehoudende transporten. De A4 met uitzicht op de Shell. De Shell Stack vanuit Google maakt deze Raffinaderij herkenbaarder. De Botlekbrug Ook hier de hoogste Stack vanuit Google voor de "Botlekse" herkenbaarheid. Veel fun met Trainz Walter
Knooppunt Benelux bij de Shell Raffinaderij opnieuw opgezet. De Rijksweg is nu met Traffic die allemaal de juiste kant oprijden (zie viewtopic.php?f=58&t=1128). De Brugpeilers om de Rijksweg rechtdoor te trekken staan er al jaren voor niets. Energiecentrale moet je even wegdenken, die staat er niet Verkeersplein Benelux Vanuit de Beneluxtunnel gezien. Metro en Vrachttreinen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen