Het Spoor is vanaf Rotterdam Zuid naar Lage Zwaluwen aangelegd. Behalve... de ellelange rangeerterreinen. Kijfhoek ed worden later schematisch aangelegd, daar is geen beginnen aan . HSL vanaf de Moerdijk naar Barendrecht is ook in de route opgenomen. Omdat ik Rotterdam met Luchtspoor heb is de HSL realistisch tot aan Rotterdam Zuid, dan moet die zich over een 2-spoor naar Rotterdam Centraal wurmen om vandaar weer op het nieuwe trace verder te rijden naar Schiphol. Nu is de Scenery aan de beurt. Te beginnen bij het "Eindpunt" De Moerdijkbruggen en de Rijksweg A16. De A16 vanaf Dordrecht naar Moerdijk De Moerdijkbruggen met Thalys en Plan. V Een eerbetoon aan de schitterende brug van Willem!
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 19 okt 2011 10:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Bedankt Walter, maar de eer gaat naar de gebruiker die het in een mooie route verwerkt. dus retour met die eer, die had je al in Rotterdam verdiend. ik mist nog shots van station Dordrecht CS, of was je nog niet zover.
Dank voor de complimenten. Dordrecht CS ligt wel spoor maar daar moet de scenery nog gemaakt worden. De Zwijndrechtbrug staat er schitterend bij Willem! De Rijksweg is opgebouwd met de Markeringsstrepen van Olaf. De ondergrond is een texture Asphalt. De zijkant zet ik af met canalside, anders is de texture niet mooi recht. Plezier met de hobbie! Walter
Trainz Versie: 2009
Wat een vakwerk Barrie, 2 weken geleden was ik nog in Delft samen met mijn vrouw, en het is net echt zoals het overkomt. Bij jouw zie je die enorme bouwput niet bij het station. En wat betreft de moerdijkbrug daar moeten we dan maar samenkomen binnenkort. Ga vooral zo door.
Hallo Barrie. Je bent echt lekker bezig. Fantastisch om te zien! Lag de HSL er al toen er nog luchtspoor was op Rotterdam? Als dat niet zo is, is het ook niet echt realistisch om die aan te leggen.
Dordrecht in aanbouw! Dordrecht in het echt. En in Trainz! Met de complimenten aan Willem die mij de Perrontrappen van Dordrecht ter beschikking heeft gesteld.
Vanaf de Perrontrappen. De Voorzijde. Het Station Dordrecht bestaat niet in Trainz en Google dus het is een mix van Sneek en Hoorn. Met op de achtergrond het Dordtse Tomadohuis Langs de rivier met de Zwijndrechtsebrug op de achtergrond. De ingang van de Binnenkalkhaven.
Nondedju zeg! Hoe krijg je het voor elkaar. Echt helemaal geweldig dit. Ik sta echt versteld. Zoiets als dit heb ik nog nooit gezien! Wat een meester werk. Ziet er heel realistisch uit.
Heb je op je wegen trouwens invisible track zodat de auto's ook rijden, of staan ze gewoon stil? Zelf ben ik namelijk bezig met een route, en daar is het de bedoeling dat de auto's op invisible track rijden zodat het allemaal wat realistischer is (realistischer door de bocht, snelheid etc).
Hallo Koos, Voor 6 baanswegen moet je dit eens proberen:
Ik heb een oplossing gevonden door wat te combineren. ch-farm lane (no traffic) is te koppelen aan een 2 lane invisible road. Deze ch farmlane road krijgt dan eenrichtingsverkeer door hem te koppelen aan een invisible road. 6 van deze landwegen naast elkaar en je hebt een zesbaansweg. In de Config heb ik de snelheid verhoogt voor een Rijksweg. De farmlane iets laten zakken zodat de texture onder de grond zit en je hebt 6 baans verkeer. Belijning van Olaf plaatsen en je hebt een mooie nederlandse 6 baans weg.
Ik heb hem op de Utrechtsebaan en de A12. (nog)niet in Dordt.
@Olaf, de stoepen zijn gezakt. Zag het te laat, de foto's waren al gemaakt Hier de voortgang van Dordrecht centrum. + Gezicht vanaf de rivier. Nu met de kerk van Geertruidenberg. Ik hou me aanbevolen voor de echte Dordtse Kerk. Binnenkalkhaven bij Dolderman voor de deur. Plezier met de hobbie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen