De omgeving is verder uitgewerkt. De in 2008 verlegde Tram. Nu tot aan Station Schiedam Centrum. De nieuwe Metro komt bovengronds bij Schiedam centrum. Tunnel is Google omzettertje. Schiedam Centrum heeft twee verdiepingen. Rotterdam Witte huis verder uitgewerkt Richting het zuiden.
wouw gaaf, mijn opa en oma wonen in schiedam erg herkenbaar, ik wilde er ook ooit aan beginnen (alleen schiedam) maar dat was me te veel werk, toen bestonden de omzettingen ook nog niet...
Staan de molens ook ergens? inmiddels zijn het er weer 6 ipv 5 er is er eentje bij gebouwd, die is goed te zien vanaf de trambaan over de broersvest, waar mijn opa en oma wonen (moderne vlet met twee ronde uitbouwen, tegen over de bibliotheek en het gemeente kantoor, waar voor dat plein de kerk staat. Zit die toevallig in de google shop want daar wonen me opa en oma in en zou wel cool zijn als ik daar dan virtueel langs kan rijden met de tram
Dank voor de complimenten heren. Daniel: Zonder jouw Reskins had de RET een levenloos bestaan geleid De Beynis en de Euskotren zijn fantastische aanwinsten voor het Nederlandse stadsbeeld.
V.w.b. Schiedam: Ik plan nog niet om de Tram verder aan te leggen. Maar een Schiedamse molen uit Google omzetten staat wel op mijn lijstje. De Broersvest (ik ken er redelijk de weg) is realistisch op te bouwen met de Stadshuizen van OLAF (zie http://trainzbuilders.yourbb.nl/index.php). Ik heb redelijk wat Stadsblokken omgezet vanaf bijvoorbeeld het Noordereiland. Echte Rotterdamse stedenbouw.Kwalitatief zijn ze niet optimaal en ik ben bang dat als ik ze hier op de download zet er te veel mensen gaan reageren omdat ze niet mooi zijn. Binenkort is Delft Centrum ook het aanzien waard en daarna.. Mijn planning is om vanaf Rotterdam Zuid naar Zwijndrecht - Moerdijk door te bouwen. Leuk om dan te koppelen aan Maastricht van Sam! Je weet maar nooit. De andere kant vanaf Den Haag Mariahoeve naar Leiden.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Voor een oude schiedammer is het een groot compliment om de omgeving in trainz te zien . mijn complimenten voor je traject het is vrij realistisch Barrie, ik zou zeggen ga zo door man.
Tijd om Delft gedetailleerder neer te zetten. Luchtspoor met op de achtergrond de nieuwe kerk, de oude kerk, stadhuis De HTM rijdt ook tot Delft. De Gracht met Oude Kerk Kermis op de markt Het begin van het oude centrum begint bij het Legermuseum. Meer boompjes, auto's, verkeersborden en lantaarns volgen.
Prachtig! Is zou zelf de kleur van het water wat veranderen, meestal is grachtwater niet zo schoon. Ook de stoep tegels zou ik kleiner doen, ze vallen nogal uit de toom bij de rest wat schitterend is.
Dank voor de motiverende commentaren. Edwin: De flat die je omschrijft, waar je familie in woont, is vanuit Google om te zetten. Textures zijn niet optimaal (lees kl...) . De molens in Schiedam zijn om te zetten en zijn fraai. Wellicht verras ik je met nog een scheidamse omzetting. Het weer is er naar
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Owja zo zag de Phoenixstraat er vroeger uit! Ik was het alweer helemaal vergeten maar op deze screens is het echt een flashback! Echt goed gedaan Barrie!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen