Ik ben bezig met een route en ben bezig de armseinen te plaatsen, maar de vertakkingsseinen werken niet mee.
Ik heb alles geplaatst zoals wordt beschreven in de PDF, maar toch blijven de seinen STOP tonen ook al staat het sein er achter op VEILIG Hier een vereenvoudigde versie van de situatie
Zou het kunnen zijn dat het niet werkt omdat er eerst 2 wissels zitten voordat je bij de signaldirection bent?
De seinen staan er zo kort op omdat het maar een voorbeeld van het echte is. Het is ook geen kruiswissel, maar 2 wissels achter elkaar. Signalscript manager had ik al wel in de route gezet.
Zelfs na het lezen van die guide van fokke snap ik nog niet hoe ik daarmee moet omgaan Signalscript is een optie ja, maar ik heb geen problemen met wissels die te dichtbij staan.
Ik heb soms ook weleens dat het een tijdje duurt voordat alle wissels goed staan op mijn emplacementen voordat de trein een veilig sein krijg voor vertrek hoor.
Het is al weer een tijdje geleden Ik heb nu de aftakkingseinen werken zoals het hoort. (Scriptmanager opnieuw geinstalleerd)
Maar, nu heb ik het volgende probleem, de oude seinen van de eerste set die werken nu niet meer. De corona's blijven zowel in surveyor en bestuurder mode oplichten, ook de trein stopt niet voor onveilig sein.
Ik blijf verder zoeken.
edit: ik hoef niet verder te zoeken, die seinen zijn ook in de nieuwere versie aanwezig. ik verwijder de eerste set dan ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen