Trainz Versie: 2009
Sam schreef:
Hier station Venlo op perron 3 staat te wachten voor vertrek de stoptrein 20215 richting Kaldenkirchen en eindpunt Hamm(Westf) en op perren 4 de stoptrein 32229 van Veolia richting Roermond
Hier de splitsing van de spoorlijnen richting Duitsland en Tegelen en op de voorgrond een rangeerspoor
michel219 schreef:
Hey Sam,
Dat ziet er weer heel goed uit allemaal. Dat wordt echt een grote route! Ik zag dat je station Venlo had gemaakt en dat je dan richting Roermond verder bent gaan bouwen. Zou het een idee zijn als ik dan richting Duitsland zou bouwen?
Dat is een prachtig idee Michel, want dan kan eindelijk die trein verder rijden dan het hoekje om. Als je uitgaat van de laatste overgang moet je goed uitkomen, dus niet vanuit die rare bocht die ik heb gemaakt, want dat is alleen maar bedoeld om die trein te laten wachten, als die weer naar Venlo moet gaan, dus maak er maar een mooie bocht van. Ik weet niet hoe je dan jouw traject aan de mijne gaat koppelen, maar dat zien we later zeker wel? Ik ben wel erg benieuwd hoe dat dan gaat aflopen.
ah ik kan niet wachten dit word echt een superroute, kan je misschien vertellen of laten zien hoe je de nedtrain werkplaats Ehv heb gemaak of nog moet/ gaat maken
HansKarsten schreef:
:roll: Dat jou pc dit trekt, ik vraag mij af wat jij hebt. Doe maar niet in deze draad!
Groet Hans.
Hallo Hans ik heb dit pas aangeschaft en of ik nou zo blij moet zijn met windows 7 is een vraag. Legitieme Windows® 7 Home Premium - Intel® Core™ i7 processor 2600 - 6GB DDR3 RAM - 2000GB HDD - DVD-RW (Dual Layer) - ATI Radeon™ HD 6450 1024MB DDR3 DVI HDMI - card reader - WiFi b/g/n - 1Gb LAN - incl. keyboard & optical mouse Maar het werkt wel sneller dan mijn vorige.
Vincent schreef:
ah ik kan niet wachten dit word echt een superroute, kan je misschien vertellen of laten zien hoe je de nedtrain werkplaats Ehv heb gemaak of nog moet/ gaat maken
Groeten Vincent
Hallo Vincent
Ja dat is allemaal al klaar en de foto's stonden op de site maar hebben nu een error melding. Als de route klaar is zie je wat ik heb gemaakt. ff wachten dus.
Ben met de route aangekomen in 's Hertogenbosch via Vught. Hier te zien vanuit de speeltuin en via het perron en hier het begin van station 's Hertogenbosch
Vandaag ook de eerste proefrit vanuit Eindhoven naar 's Hertogenbosch met de Vrim 834 Tegelijk vertrok ook de Ick 1934 richting Tilburg, hier enkele sfeer plaatjes onderweg Samen de tunnel in bij station Best Hier de overdrive voor station Boxtel Hier rijdt de ICK boven mij om later links van mij te rijden, zodat ze zonder elkaar te storen door kunnen rijden. op de achtergrond komt de stoptrein naar Deurne eraan prachtig bedacht allemaal de treinen passeren elkaar zonder te hinderen. Bij station Boxtel verlaten we mekaar en gaan ieder zijn eigen weg weer. Om dan binnen te komen op in aanbouw zijnde station 's Hertogenbosch spoor 3
Hallo allemaal
Weet iemand of de SLT (Sprinter Lighttrain) ergens is te downloaden. Bij mijn weten was er toch iemand 1 of 2 jaar geleden er mee bezig, of vraag ik nu teveel, want ik weet, nooit vragen wanneer er iets af is?
Nee die heb ik nergens gevonden, zelfs de normale sprinter is alleen van Amazing mike (dus geen deuren die open kunnen, geen inkijk etc). Ben ook eens benieuwd wie er mee bezig is.
nou ik weet wel wie er ooit mee bezig is geweest maar is er momenteel niet meer mee bezig en dan gaat het zowel over de SGMm als de SLT ik heb wel een reskin gemaak van de SGMm en SGM en SGM Citypendel maar deze worden niet gereleasd
costa_rider schreef:
Dat is jammer. Je zou btw ook gewoon de plan-v kunnen gebruiken als stoptrein sam!
Daar rijd ik ook het meeste mee, maar nu ben ik bezig van Deurne naar Nijmegen, en daar word met de SGMm als de SLT gereden, vandaar de vraag. Oké dan maar afwachten en met de mat 64 rijden.
Ps Michel: leuk die vlammetjes erg apart en bedankt weer. Ben je al bezig met de route vanuit Venlo? Gr Sam
nou matjes rijden hier ook nog wel eens tussendoor zo vanmiddag zelfs 3xv das zoiezo nog best zeldzaam meestal 2 gekoppeld maar gewoon ff 3 da zie je nie veel meer
Na een week niks gedaan te hebben, zijn we weer begonnen met trainz. Maar wat schets mijn verbazing, trainz 2004 krijgt kuren. Zo rij je nog richting Tilburg bv en dan kreeg ik een error melding en het was afgelopen met de rit, en vloog je uit het spel. Geprobeerd om het spel opnieuw te installeren, maar nee windows 7 zegt gewoon, weg met die oude zooi, lijkt het wel. Dus ben nu trainz 2009 aan het installeren, en hoop natuurlijk dat het lukt.
Ik heb een vraag over Paintshed: TRS2004 Compatible. is dat hier ook nodig in trainz 2009?
hee Sam, goede keus gedaan met 2009, er gaat een andere wereld voor je open. Paintshed: is niet meer nodig, maar wel updates voor 2009. succes en bouwse verder.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Sam,
Ik ben benieuwd of het nu wel gaat lukken als je mijn content download van deze site en dan installeert. Scheelt mij weer in de ruimte in dropbox. Ik denk niet dat ik vanuit Venlo verder de grens over ga. Ik gebruik zelf heel veel ingebakken content en rules vanuit ptp2. Mensen die geen ptp2 hebben zullen er dus heel weinig aan hebben. Maar ik zal binnenkort weer eens kijken naar gebouwen voor je route.
Bedankt voor de aanmoedigingen. Zo goed als alles staat er weer op, alleen kan ik niet veranderen bij settings de surveyorconsists, het komt er wel te staan de nieuwe indeling van de Nederlandse treinstellen, maar bij opening van trainz is dat niet te zien, dan komen al die vrachttreinen weer te voorschijn. Zo ook bij Jetlog het zelfde probleem,de verandering gebeurd wel als ik het doe, maar niet als ik trainz open.
Hallo Sam, Ik hoop dat je weer snel aan het bouwen toekomt. Ik zit nu in Lage Zwaluwe. M.a.w. Ik heb een rails liggen vanaf Den Haag Mariahoeve tot en met de Moerdijkbruggen. Scenery vergt nog wel het e.e.a. Maar ik ga niet verder dan hier en we moeten maar eens kijken of we Maastricht aan Den Haag kunnen verbinden. Walter/Barrie40
michel219 schreef:
Hey Sam,
Ik ben benieuwd of het nu wel gaat lukken als je mijn content download van deze site en dan installeert. Scheelt mij weer in de ruimte in dropbox. Ik denk niet dat ik vanuit Venlo verder de grens over ga. Ik gebruik zelf heel veel ingebakken content en rules vanuit ptp2. Mensen die geen ptp2 hebben zullen er dus heel weinig aan hebben. Maar ik zal binnenkort weer eens kijken naar gebouwen voor je route.
Groetjes Michel
Hallo Michel Ik weet niet wat ptp2 is maar ik vind het jammer voor jou dat het duitse gedeelte niet door gaat. Maar je kan het toch voor je zelf dan maken? En wat de gebouwen betreft, je weet wat er allemaal moois te zien is op google, betreffende de route Brabant. Ik hou me aanbevolen
barrie40 schreef:
Hallo Sam, Ik hoop dat je weer snel aan het bouwen toekomt. Ik zit nu in Lage Zwaluwe. M.a.w. Ik heb een rails liggen vanaf Den Haag Mariahoeve tot en met de Moerdijkbruggen. Scenery vergt nog wel het e.e.a. Maar ik ga niet verder dan hier en we moeten maar eens kijken of we Maastricht aan Den Haag kunnen verbinden. Walter/Barrie40
Prachtig Barrie allemaal wat je gemaakt hebt, Ik ben vandaag weer begonnen met de route en ga verder naar "s Hertogenbosch Oost. Daarna richting Ravenstein. Als ik dat gemaakt hebt kom ik jouw richting op. Dus ff geduld nog
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen