Heb met deze uploader photo bucket geprobeerd, maar afbeeldingen zie ik dus ook niet, alleen maar rondjes. Uitleg het ligt dus niet aan imageshack . Weet iemand hier de oorzaak van dat ik nergens op deze site meer foto's zie? Ligt dat aan mij of aan trainzonline.
Bedoel je rondjes als in dat hij aan het laden is? Gebruik je IE9?
Dan moet je op F12 drukken. Dan komt er een menuutje. Druk dan de toetsencombinatie Alt+8 in. Dan veranderd hij de documentmodus van IE9 naar IE8. Dan zijn ze wel zichtbaar.
Dit scherm wel pas weer wegklikken als je klaar bent op deze site.
Trainz Versie: 2009
[quote="yellowcake"]Bedoel je rondjes als in dat hij aan het laden is? Gebruik je IE9?
Dan moet je op F12 drukken. Dan komt er een menuutje. Druk dan de toetsencombinatie Alt+8 in. Dan veranderd hij de documentmodus van IE9 naar IE8. Dan zijn ze wel zichtbaar.
Dit scherm wel pas weer wegklikken als je klaar bent op deze site.
Hoop dat het helpt.
Ja ik gebruik IE9 het zijn die oplaad rondjes, maar door jouw uitleg zie ik nu weer foto's, bedankt hiervoor.
Nu heb ik nog een vraag. Sinds ik windows 7 heb kan ik niet meet via printscreen foto's maken vanuit trainz 2004, ik krijg steeds een zwart scherm, terwijl ik nu in dit programma wel een printscreen afdruk kan maken, zie voorbeeld.
Dit heeft te maken met de manier waarop het spel en de geheugentoewijzing werkt. Maar niet getreurd, de screenshots zijn er wel! Kijk maar in je Trainz installatiemap onder screenshots, daar staan de shots van toen je op de printscreen knop drukte, als het goed is!
Het lukt nog steeds niet, krijg alleen een zwarte foto, die ik daarna kan openmaken met frre file viewer, maar niet verzenden naar trainzonline.nl. Daarom maar via mijn eigen foto,s het lijkt er op zullen we maar zeggen.
ach jongen, je ben zo toch ook lekker creatief bezig. en dan zit er maar één oplossing op. Rap afmaken en vrijgeven. iniedergeval succes met verder bouwen en fotograveren natuurlijk. vr.gr, willem
Via via lukt het misschien weer om foto's op de site te zetten. Dit is de eerste die ik uitprobeer, het is het Limburgs museum te Venlo gekregen via Michel ( erg bedankt weer en je ziet gelijk gebruikt).
Station Tîlburg in de maak met de koploper vanuit Breda richting Venlo
Nou iedereen bedankt voor de tips en de aanmoedigingen.
Hier station Tilburg met op de voorgrond de stoptrein naar Tilburg Universiteit, en op de achtergrond de IC 1931 opweg naar Venlo Net voorbij Boxtel de drive over met de stoptrein naar Boxtel Het binnenrijden van station Best Onderweg tussen Best en Eindhoven de loodsen van DHL Station Eindhoven binnenkomst Rangeer terrein Eindhoven uit richting Helmond Splitsing links naar Helmond en rechts naar Weert Station Helmond Brandevoort Het binnenrijden van station Venlo En waar we begonnen zijn station Tilburg, de rit zit er weer op.
Heel erg knap allemaal hoor .. ik heb na een tijdje geen inspiratie meer om complete route in elkaar te zetten... maar daar heb jij totaal geen problemen mee zie ik
Gelukkig maar , want als niemand dat had , kwam er geen route uit
Bedankt voor de aanmoedigingen trein liefhebbers. Weer een traject gereed, en wel de spoorlijn Weert-Eindhoven tot Tilburg Universiteit. En als laaste is dit station Tilburg Universiteit spoor 1, hiet stopt de trein vanuit Utrecht Centraal-Breda En spoor 2 wat bediend word door de trein Breda-Utrecht Centraal Spoor 3 dit is het eindpunt van de stoptrein Weert via Eindhoven naar Tilburg Universiteit.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Sam,
Dat ziet er weer heel goed uit allemaal. Dat wordt echt een grote route! Ik zag dat je station Venlo had gemaakt en dat je dan richting Roermond verder bent gaan bouwen. Zou het een idee zijn als ik dan richting Duitsland zou bouwen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen