De komende tijd ga ik me bezig houden met het bouwen van de Hofpleinlijn. Nu een gedeelte van de Randstadrail. Van Den Haag CS naar Rotetrdam Hofplein. Hier de eerste opzet van Den Haag CS naar Voorburg Het Loo. Het CBS bij aansluiting op de lijn Amsterdam Den Haag. De Haagse Poort Uitzicht op Den Haag CS De HTM onder ministerie van VROM door.
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 28 jan 2017 00:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Leuk dat je hier aan begint Barrie. Ik woon zelf in Nootdorp en kon de sprinters altijd in de verte zien. Nu zie ik alleen RandstadRail voertuigen voorbij komen. Leuk dat je in Pijnacker woont. Ik werk namelijk op het gemeentekantoor van Pijnacker-Nootdorp en dat is natuurlijk gevestigd in Pijnacker.
Als ik je trouwens een tip mag geven; ik vind de wegen van Olaf heel fijn. Ze zijn lekker donker en bovendien zijn er losse splines van wegmarkeringen en strepen aanwezig zodat je de wegen zelf kan inrichten met op- en afritten.
Bedankt voor de tip Koos. Ik hed deze wegenset al onder de Haagse Poort liggen. Zet er wel een screen bij dit weekend. De A12 wordt ook zo. En het PrinsClausplein wordt wel een uitdaging De Randstadrail kan in TRS gereden worden met de tusssenoplossing van 2 jaar geleden. De oude Rotterdamse Metrostellen.(reskin op danipo.nl) Helaas is er nog geen Randstadrailvoertuig te downloaden. Er is schijnbaar wel een ontwerp maar die wordt niet vrijgegeven. En in 2009 heb ik ook geen Sprinter. Dus voor mij wordt het een RET METRO. De rails ligt al tot en met Pijnacker. Succes met de hobbie.
De metro van Danipo gebruikt een andere spoorbreedte. Dus ik denk dat die vlieger niet opgaat. Er zijn op het DLS wel wat metrostellen te vinden. Ik zal morgen eens voor je kijken wat ik aan metrostellen kan vinden. Er is wel een sprinter beschikbaar van Amazingmike, maar deze kunnen geen passagiers meenemen en hebben tevens ondoorzichtige ramen. Ik geloof dat er meerdere mensen zijn geweest die aan een sprinter begonnen waren, maar zijn nooit vrijgegeven.
Omdat er geen fatsoenlijke sprinter beschikbaar is, gebruik ik die van AM. Het is helaas niet anders, maar een sprinter mag gewoonweg niet ontbreken op mijn baan.
Hallo Koos, en anderen, De Eusko RET van DANIPO staat er goed op bij mij. Ontsiert zeker niet! De Sprinter van Amazing Mike krijg ik niet aan de praat in TRS2009, wel in 2004. Maar ik ben nu in Berkel, Pijnacker redelijk gedetailleerd en Nootdorp allen de tennisbaan haha, alles heeft zijn prioriteit Wanneer het wat lijkt komen de screens vanzelf. Walter
Hier de voortgang. Utrechtsebaan met 6 baans traffic Overgang A12 Randstadrail bij Nootdorp, 6 baans verkeer. Den Haag - Zoetermeer Voorburg 't Loo met CBS op de achtergrond Kruising Molenpad Pijnacker Noord Pijnacker Noord Bremlaan Pijnacker, Google Textures worden nog verbeterd. Pijnacker Centrum In Vogelvlucht.
Station Bergweg en omgeving. Al tijden wordt dit station enkelspoors gebruikt. Dat is te zien aan de rails. De meer dan 100 jaar oude Hofbogen zijn nu een rijksmonument. Oude huizen staan onverantwoord dicht tegen het spoor. Ingang Station Bergweg De Bergweg. Kruising tussen RET en NS.
het lijkt wel of ik in een tijdmachine zit. ik ben dan geen Rotterdammer, maar herken bepaalde plaatsen. redelijk realistisch lekker doorgaan en succes willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen