Geregistreerd: 30 nov 2010 18:19 Berichten: 34 Woonplaats: sittard born
Trainz Versie: 2009 NL
hallo vraagie uit het zuiden van het land weet iemand meschien wie de maker is van de route Route maastricht amsterdam -amsterdam schiphol. amsterdam roosendaal antwerpen
Trainz Versie: 2009 NL
Ziet er goed uit Sam. @harry.Ik denk dat je de layout All Amsterdam 3 van Jahgandree(kuid45977) voor 2004/6 bedoelt.Te downloaden op het AuranDLS(TS2004 aanvinken) Groet, Huub.
Jep Jahgandree er zijn 2 versie`s All Amsterdam 2 en 3. Ik denk dat je het stukje van vooral 2 van Sloterdijk tot aan de splitsing naar de zuidas zo kan gebruiken. Vaag het ff scheelt wel wat werk. 3 is de versie met `Roosendaal`, `Den Haag` en `Dordrecht`.
Trainz Versie: 2009
michel219 schreef:
Hey hey,
Ik weet niet of je het nodig hebt, maar ik kan desnoods wel station Eindhoven voor jou omzetten vanuit Google.
Groetjes Michel
Hallo Michel ik hou me nog steeds aanbevolen om deze mooie creaties te mogen begroeten. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar het lukt mij niet, misschien een cursus volgen, want vooral bij Eindhoven zijn vele google projecten om te gebruiken op de route.
Ik bouw dus maar door met de route en ben gearriveerd te Geldrop, met de binnenkomst van Plan V ja die rijden nog steeds de stoptrein 5227 uit Eindhoven.
En even later de stoptrein vanuit Heeze en ook weer klaar voor vertrek naar Eindhoven.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Citaat:
Hallo Michel ik hou me nog steeds aanbevolen om deze mooie creaties te mogen begroeten. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar het lukt mij niet, misschien een cursus volgen, want vooral bij Eindhoven zijn vele google projecten om te gebruiken op de route.
Je hebt geluk, ik heb nu al vakantie, dus zal eens even rondkijken voor je in virtueel Eindhoven.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Citaat:
En Michel blij dat je dat wilt doen, ondanks je vakantie
Nou, het is niet echt vakantie, ben nu klaar met school en ben bezig met zoeken. Als je een vacature hebt voor een junior-accountant moet je het maar zeggen hihi.
Maar even weer ontopic, Het ziet er weer heel goed uit en ben altijd weer benieuwd als je weer wat plaatjes op de site zet. Ik moet nog wel even de programma's weer op mijn comp zetten, maar zou jij ondertussen een lijstje willen maken wat je zo al kan gebruiken voor Eindhoven? Dan zal ik eens rondkijken op google.
Hallo Michel
Blij dat je dat wil doen want dan word de baan steeds echter. Als ik vanuit de cabine van de trein kijk zou ik de volgende projecten wel willen invoeren, Geldrop verlatend richting Eindhoven voor de spoorboom zie je aan de linkerkant het zijn objecten dat je duidelijk ziet:visualisaties, Artist Impressions: Op het spoorapplacement zie je Het Zuidelijk Toneel en aan de overkant TU/e TNO Building,TU/e - Helix - Faculteit Scheikundige ,TU/e - Vertigo - Faculteit Bouwkunde,TU/e - Kennispoort - Kamer van Koophandel,KPN Eindhoven,Kennedy Business Center,Eindhoven Centraal Station Noord,Rabobank Nederland,Stroomhuis. En dan vanaf Eindhoven Beukenlaan naar Eindhovenrechts :Hoge Rug,Philips Stadion,Temporary Art Centre , TAC Eindhoven,Parking Mathildalaan - Mediamarkt.,PIAZZA Center,NS Station Eindhoven, je ziet hoeveel objecten Eindhoven wel heeft. Ik hoop dat het niet te veel is.
Weer een stukje verder hier de binnenkomst van de stoptrein Weert-Tilburg Universiteit 6434 terhoogte van de samenkomsten van de sporen bij tongerle aansluiting Eindhoven En aangekomen bij spoor 4 te Eindhoven om dan te wachten op de IC die richting Den Haag Centraal en Alkmaar vertrekken om 10.32. Hier de binnenkomst van de IC 834 op spoor 5 en de IC 1934 op spoor 6 De IC 834 rechts op de foto gaat richting 's Hertogenbosch-Alkmaar En de IC 1934 links gaat via Tilburg richting Den Haag Centraal Jullie zien wel dat ik hier rij met de ICK beetje nostalgie mag tog En hier staan ze met z'n drieën te wachten op station Eindhoven voor vertrek
michel219 schreef:
Hey Sam,
Dat ziet er weer goed uit. Ik heb Kennispoort alvast voor je in de aanbieding. Zal het vanavond of morgen hier op de site zetten.
Groetjes Michel
Te gek Michel ik ga het morgen er op zetten zag het net bij de downloads.
Zo weer een gedeelte klaar, onder van rechts naar links is de spoorlijn Roermond-Weert en is het Nederlandse deel van de IJzeren Rijn, en links onder naar boven loopt de Spoorlijn Weert-Eindhoven. Het baanvak maakt deel uit van het Nederlandse Intercitynetwerk waarmee Limburg met Amsterdam/ Alkmaar en Schiphol wordt verbonden. van rechts midden naar links loopt de spoorlijn Venlo - Eindhoven verbindt Venlo met Helmond en Eindhoven. De spoorlijn is één van de drie deeltrajecten van Staatslijn E tussen Breda en Maastricht.
Het volgende traject word naar Tilburg
groetjes en bedankt voor de vele aanmoedigingen Sam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen