Oh heel precies heb ik geen verstand van die mat '24, ik zie een blokkendoos motorwagen en rijtuig, en ook daar zal wel verschil in zitten... Ik weet niet hoeveel hoor...
Ik moet je toegeven dat ik ook wel is door de bomen de blokkendozen niet kan zien aan verschillende varianten. Laat ik kort en bondig zijn dat eerst de meest bekenden komen die nog in veelvoud actief zijn (SGB/VSM).
NSM stel staat wel in de planning, ik hoop hem zondag tijdens ontraxs te kunnen fotograferen (van alle mogelijk kanten en onderdelen). Iig is dit het begin van een grote reeks blokkendozen, er komen natuurlijk ook niet alleen museum versies. En gelukkig zie ik wel door de blokkendozen de versies nog, vooral www.seinarm.nl is een goede info bron, en daarnaast heb ik ook nog het boekje stalen rijtuigen van de NS wat door de Stibans is uitgegeven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen