Voor een uitgebreid artikel en meer achtergrond over de samenstelling van de diverse reeksen zie Wikipedia ===============================================================================
Trainz Versie: 2006
GertMeering schreef:
Schuld inlossen is een groot woord hè...niemand is wat schuldig hiero.
Niet t.o.v jullie Gert maar richting degene die deze stellen oorspronkelijk voor MSTS heeft gemaakt. Naast het melden op het Auran forum was dat ook TO.
Trainz Versie: 2006
michael1995 schreef:
Heey (hebben wij samen geknikkerd of zo-TS) Waar zijn ze te dowloade want op via die link lukt het me niet :S Groet Mich
Dat klopt Mich, de link brengt je alleen naar de site waar ze zijn te downloaden. Als extra stok achter de deur komt de downloadmogelijkheid pas beschikbaar als men zijn/haar kuid nummer heeft opgegeven. Zie dat maar als mijn bedrage aan Stichting Brein. Ik heb geen probleem met downloads via torrent, ben wel van mening dat je het koopt als het spel bevalt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen