Mijn eerste Google 3D naat Trainz2009 resultaat. Met dank aan de hulp van Danipo en enige wijsheid vanmezelf ! Boerderij, Zadeldakkerk en Kasteel Loevestein
Een regenachtig weekend werkt productief Delftse en amsterdamse oude huizen met op de achtergrond de Westerkerk Delft en Amsterdam Gemeentehuis en Vismarkt in Leiden Dom in Keulen met de reeds bekende Rijnspoorbrug Paleis op de Dam, Monument op de Dam en de Bijenkorf. (Madamme Tussaud volgt) Coolsingel Rotterdam met Stadhuis en Postkantoor (WTC volgt) Witte Huis Rotterdam en Amstelhotel Amsterdam Amstelhotel Amsterdam met de reeds bekende Rondvaartboten. Muiderslot Ook het Platteland wordt niet vergeten (er volgt meer) Loevenstein aan de rivier gelegen. Cruiseterminal achter Centraal Station. De Dam van de andere kant gezien.
Wanneer ik zo ver ben zal ik dit uploaden op deze site. En ik heb nog veel wensen, dus er wordt verder gebouwd aan Nederlandse scenery.
Mooi resultaat Michel! Hier mijn weekend resultaten Hotel New York Rotterdam met Cruiseschip Boederij uit Sorgdragermuseum Ameland Boederij in het koren 18de eeuwse boerderij nog een boerderij mooie oudere boerderij de schuur in inclusief! Twee mooie rijen huizen van de markt in Gouda En tot slot mijn eerste molen met doorschijnende wieken (dankzij de Tutorial van Danipo)
Spoorwegmuseum Utrecht, binnenkort met transparante overkapping aan de achterzijde. gedetailleerde textures binnenkort weer een aanvulling te verwachten
Arnhem 1935, meerdere Googlehuizen van deze serie zullen gemaakt gaan worden. Ook de achterzijde is fraai Het Spoorwegmuseum Utrecht is zo gemaakt dat er aan de perronzijde overdekt treinen kunnen worden geplaatst. Deens Fregat op bezoek bij Sail Amsterdam. Fregat incl. kanonnen, leuk gedetailleerd.
Nieuwe resultaten! Huisje Vrijhof4 mooi in Nederlands dorpje inpasbaar. De achterkant. Er volgen nog 4 van deze huisjes. Moderne Flevoland boerderij, inclusief grote voorraadschuren De boerderijen verzameling neemt toe! 4 nieuwe zeilschepen voor "Sail Amsterdam", het Yacht is ook nieuw, de politieboot van Danipo. Sfeerbeeld Sail Amsterdam Stadion van FC Groningen en Olympisch Stadion heeft een van jullie al gemaakt. Alle stadions van de eredivisie zijn eenvoudig te maken. Mijn eerste keus is de Kuip
Vanaf nu: ON Topic praten over de Grolsch Veste Drie nieuwe Binnenvaartschepen Open , gesloten en klein Kasteel Loevestijn met nieuwe Ophaalbrug. De Rembrandtbrug in Leiden De Rembrandtbrug bij Stadhuis van Leiden en de nieuwe Rijnaak Een brug waar ik nog geen plaats voor heb. Nieuw oud huisje. Vrijhof 5
Amsterdam Centraal Station vanuit Google geplaatst in All-Amsterdam3. De achterkant van het station is "vlak" dus je moet er een paar gebouwen inzetten zodat de treinzijde ook realistisch is. Binnekort hier te downloaden.
Autogarages van Ford, Mazda en Opel en een mooi kantoor van Design 8 in Tiel en Amstellease van Michel. Nederlands bedrijventerrein wordt gestaag uitgebreid.
Geweldige content, laat ik dat vooropstellen. Helaas één klein probleempje dat zich bij de meeste (maar niet alle) creaties voordoet: Ze worden niet in TS2009 geladen. Reden: een rood uitroepteken. Ga je vervolgens kijken wat er aan de hand is dan krijg je als omschrijving: Error: Texture 'extur~1.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'wb_leidenvismarkt.im'.
Geldt ook voor bijv. station ermelo, amsterdam cs etc. in totaal voor zo'n 76-80% van alle content.
Bijna alle items geven een geel of rood uitroepteken, maar werken gewoon in 2009. Er zit iets in de Google omzetting die deze foutmelding geeft. Daar Google gebouwtjes heel veel layers hebben die niet allemaal door mij opnieuw getextured worden of dat ik een andere texture op een layer zet lijkt mij de oorzaak. Alle door mij geuploade items werken in mijn TS2009. Succes met de hobbie! Walter/Barrie40
Gevonden! Eerst via CCP de content even ophalen en opnieuw saven. Het rode uitroeptekentje blijft gewoon staan. Vervolgens in de opties bij TRS2009 de COMPTABILITEITSMODUS VOOR OUDERE CONTENT aanzetten.,.. en voilá daar verschijnen opeens de prachtigste stukken... Nog wel rood in het lijstje, maar ze werken wel.!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen