Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank jullie wel.
Ik heb wat foto's van het internet geplukt voor wat fototextuur. Voor zover dat wou heb ik dat toegepast. Maar als iemand hiervan goede foto's heeft wil ik ze wel toepassen.
Hallo
Ik heb een poging gewaagd maar dit wordt hem niet. Ik moet hier zoveel punten verschuiven dat de fototextuur te veel wordt vervormd. Hij wordt dan dus niet mooier ondanks de mooiere 3d model.
Verder is het wachten op de regen zodat ik weer foto's kan maken van auto's. Er zit nu veel stuifmeel op de auto's en dat vind ik niet mooi voor de fototextuur.
Hallo
Weer een nieuwe creatie er bij. Ik vind dat deze baksteen textuur best goed is gelukt. Nauwelijks last van blokjes effect wat je vaak bij mijn vorige panden zag.
Hallo
Hallo
Zo een dakrand toegevoegd. En er is een nieuwe dakpan textuur gebruikt. Verder het huis gegroepeerd in een rij van 5, tevens alle overbodige poly's (de tussenmuren en het oude dak) weggehaald.
Ik wil denk ik ook een eigen straten set maken. De rijstroken van de set van GM zijn eigenlijk te breed. Tevens vind ik mijn texture mooier.
Hallo
Nieuwe creatie, nu met meer 3d. Screens zien er niet super uit. De baksteentextuur ziet er zo slecht uit terwijl hij juist beter is. Komt door compressie denk ik. In het echt ziet het er beter uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen