Trainz Versie: 2009
De spoorlijn Maastricht - Venlo is onderdeel van Staatslijn E. hierboven Venlo
Hier station Venlo op perron 3 staat te wachten voor vertrek de stoptrein 20215 richting Kaldenkirchen en eindpunt Hamm(Westf) en op perren 4 de stoptrein 32229 van Veolia richting Roermond
en station Venlo vanaf de anderen kant
Hier de splitsing van de spoorlijnen richting Duitsland en Tegelen en op de voorgrond een rangeerspoor
wow! dit ziet er echt mooi uit. ik reis iedere dag vanaf station Venlo, en ben er vaak genoeg zelf aan begonnen in trainz. maar meestal wilde het niet echt lukken, maar dit ziet er echt zeer herkenbaar uit!! ga zo door.
Bedankt weer voor de aanmoedigingen en door gaan we Hier de binnenkomst van de IC vanuit Den Haag Centraal te Blerick Aankomend op perron 1 En weer op(rails) over de Maasbrug richting Venlo
Station Blerick richting rangeerterrein. Rangeer terrein Blerick met binnenkomst van de IC 1927 richting Venlo,wegens de sneeuw van de afgelopen weken en daardoor materiaal tekort is weer de ICK van stal gehaald.
Onderweg bij Blerick richting Horst Sevenum container overslag vlak voor station Horst Sevenum de IC vlak voor vertrek op station Horst Sevenum en nu opweg naar Venray groetjes
Zo ben er weer, een paar probleempjes gehad met de pc ,maar nu weer opgelost. Hier de trein richting Blerick wachtend op station Venray en de binnenkomst van de Veolia trein 32230 richting Venray spoor 2
Je route ziet er heel leuk uit Sam.. Maar hoe installeer ik deze eigenlijk? Ik heb 2010, maar ik zou niet weten naar welke map ik deze bestandjes moet plaatsen.
Je route ziet er heel leuk uit Sam.. Maar hoe installeer ik deze eigenlijk? Ik heb 2010, maar ik zou niet weten naar welke map ik deze bestandjes moet plaatsen.
Groeten,
Koos
De route wordt waarschijnlijk als CDP aangeboden als Sam dat wil .. Dan is het gewoon een kwestie van openen in content manager .
En de rest downloaden wat je niet hebt via het DLS wat in je Content Manager begeeft .
Hallo allemaal ben weer terug van vakantie en bedankt iedereen voor de reacties, Hier station Vierlingsbeek met de Veolia trein 32230 richting Nijmegen. en een doorkijkje vanuit de tuin van het restaurant en vice versa groetjes maar weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen