Links zijn nog de resten te zien van de oude spoorlijn van La Spezia naar Sestri Levante, die enkelsporig vlak langs de zee liep. In 1874 werd die lijn geopend. Wegens capaciteitsgebrek werd later een nieuwe dubbelsporige spoorlijn gebouwd, meer landinwaarts. Deze nieuwe spoorlijn gaat hier rechtdoor en gaat compleet door de berg in plaats van er precies langs. Op sommige stukken van de oude spoorlijn is nu een weg gebouwd en in de dorpjes fungeren de oude spoorviaducten of verhogingen vaak als boulevards aan zee.
Die bergen maak ik zelf, had ik maar DEM gebruikt Scheelt toch veel werk; als ik ooit nog een andere bergachtige spoorlijn zal nabouwen zal ik wel DEM gebruiken.
Even een WIPje: Niet bepaald een wonderplaat, maar het geeft het station en wat er nog gedaan moet worden wel goed weer.
Het betreft nog een Bèta, dus er zullen nog een aantal dingen niet helemaal kloppen. Ook zijn een aantal dingen die ik nog wel wil maken nog niet in deze versie beschikbaar maar omdat een release anders nog heel lang duurt heb ik besloten om eerst een beta uit te brengen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen