Midden in de zomer een De-Ice installatie maken ? Op diverse plaatsen heeft Prorail installaties om treinen te bespuiten met glycol dit om aan klonteren van sneeuw tusen de bogeys tegen te gaan.
Even een snelle export en geplaatst bij Den Haag Binckhorst, komt verder voor bij Watergraafsmeer (2x), Hoofddorp, Utrecht, Nijmegen en Eindhoven zag inderdaad ook een speciaal paaltje met snelheids duiding
Als verlengstuk van dit projectje, heb ik ook de heel oude Inspectieput onderhanden genomen Het oorspronkelijke model was een "kind turntable" je kon de deurtjes open en dicht doen Auran/Nv3 heeft dit omzeep geholpen.. Dus ik heb er een Kind buildable van gemaakt en een miniscriptje geschreven, als je met de loc in de inspectie zone komt gaan de schuifdeuren automatisch open.
Dit principe kan ik ook weer gebruiken voor de De-ice installatie, die kan misschien gaan spuiten als je er door rijdt. Zo leer je van ieder dingetje weer voor een ander
Reinigings/service perron setje bestaat straks uit -Perron spline 4m breed ter hoogte van rail staven -Service zuil met 2 rood/witte paaltjes -Service trap met wieltjes
Komt voorzover ik weet voor bij: den Haag Binckhorst , Zwolle(nieuw), Groningen Vork(nieuw), Watergraafsmeer, Utrecht, Nijmegen zuid, Arnhem west
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen