Trainz Versie: TANE
Ja ik gebruik ook de beroemde 30x30 tegels als vergelijking.
Zo het station is nu voorlopig wel compleet genoeg denk ik. Uiteraard kan het altijd beter en completer.......tja. Het is zo wel een goed begin. Station ligt nu bij 2 testers om te kijken of er niks ernstig is.
Liften en trappen (versimpelt) bij de brug gemaakt. Tram halte verder bewerkt. Ook een betonvloer geplaatst.
Dank jullie wel.
Leuk om het station in een vol landschap te zien. Ik heb in mijn route nog veel te doen. Gm ga jij het oude sporenplan gebruiken of ga je overschakelen naar het nieuwe? Ze hebben daar erg veel veranderd.
Mijn plan is om nog meer gebouwen te maken dan kan je nog meer veranderen.
dat zal NLW7 zijn met Utrecht nieuw , maar ik ben eigenlijk geen route bouwer als iemand Utecht in NLW wil maken stel ik mijn huidige versie graag ter beschikking om te bewerken.
Bedankt voor dit geweldige station. Zelf moet ik helemaal opnieuw beginnen met content maken , ik weet er niets meer van .. en van de config. Dat wordt nog uitpluizen..
Bedankt voor dit geweldige station. Zelf moet ik helemaal opnieuw beginnen met content maken , ik weet er niets meer van .. en van de config. Dat wordt nog uitpluizen..
Nee , helemaal niet.Maar gezien de vorderingen die Trainz heeft gemaakt en de screens die ik gezien heb kreeg ik weer zin om wat te doen met Trainz. Krijg alleen het omzetten met FBX niet voor elkaar en moet ik eerst alles weer onder de knie krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen