1274, Walter? Er was ooit gepland er 75 te kopen bij NS maar (helaas vind ik) is het er maar bij 25 gebleven, dus de serie was 1201-1225. Maar t locje is mooi geworden
1274, Walter? Er was ooit gepland er 75 te kopen bij NS maar (helaas vind ik) is het er maar bij 25 gebleven, dus de serie was 1201-1225. Maar t locje is mooi geworden
Groeten Edwin.
Sorry Edwin... ik heb 'm aangepast en ik heb weer bijgeleerd ! Zo zie je maar weer... ook een ouwe DRG-gek kan zich nog wel eens vergissen...
Ik heb de route bijna compleet “gerenoveerd” voor mezelf als soort van oefenproject voor de routebouw. Zo heb ik alle sporen opnieuw gelegd en MO bovenleiding toegepast. In principe moet de originele route gewoon werken in TRS19. Misschien moet je het één en ander vervangen wat verouderd is, maar moet te doen zijn.
Zou wel vet zijn als we tot Utrecht kunnen! Als ik je ergens mee kan helpen laat je het maar weten. Al kan ik ook goed begrijpen dat je het misschien liever allemaal zelf doet:)
Trainz Versie: TANE
Bedankt. Wat we vooral veel nodig hebben zijn gebouwen die je langs de lijn allemaal tegenkomt.
Met de route was ik toen gestopt omdat er zoveel gebouwen ontbreken. Tijdens de bouw kijkend naar het voorbeeld ga je je dan steeds meer ergeren aan dingen die niet kloppen. Barrie heeft aardig wat van google omgezet maar die wil ik liever niet / zo min mogelijk gebruiken.
Het ziet er al goed uit in ieder geval. Nu ben ik helaas niet degene die gebouwen kan maken, maar er zijn vast die het wel kunnen. Utrecht Centraal is natuurlijk al een bouwwerk op zich. Zeker het nieuwe station. Zou tof zijn als we met elkaars hulp weer wat input kunnen geven voor t project! Waar ik kan wil ik graag helpen, maar weet zo 1 2 3 niet waar
Hmm dat zou inderdaad prachtig zijn tot Utrecht. Heb de route als gevolg van het enthousiasme van Remco hier ook in 2019 lopen. Ik mis weinig , alleen werkt het automatisch rijden van de treinen helaas niet. vr.gr Ruud
Beste mensen ik zie regelmatig dat in Sfeer Screenshots layout's worden gepost. Hartstikke mooi dat je bezig bent maar de sfeer ontbreek nog dus hier alleen maar screenshots plaatsen zoals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen