Nog maar zo'n ouwe (met respect natuurlijk ) "Duitser" ergens onderweg in het Zwarte woud omstreeks 1935. Deze keer de E91 in de voor die tijd gebruikelijke grijze kleurstelling voor E-locs.
Vooruit, nog één ouwe E-loc ! Na die tip over (onder andere) oude e-locs op een Zweedse website banbyggarna.se heb ik een daar gevonden "oudje" enigzins omgetoverd in een Beierse E70-2 (Bay. EG 2 x2/2)
In Hengelo waren ze in de vakantie druk met werkzaamheden aan het spoor:
Ook de AlpenExpress was er weer op uit
Daarnaast zijn twee achterhoekstellen van Arriva tegenwoordig druk aan het dieselen in Friesland tussen Leeuwarden en Harlingen Haven, dus ook hier even een ritje gemaakt:
Tot slot nog wat van de fictieve route, nog even wat geflirt en gebuffeld
Route Adorp (nog steeds alive) met het prachtige museale spul gemaakt door Rutger! Bedankt!
Dit is wel een sfeertje toch? De route is al een paar jaartjes oud, en de aankleding dient voor het mooie wel wat aandacht Misschien dat ik me daar ooit weer eens aan gaan wagen...
Remco zowel DDAR als Buffel (all mijn treinen) gebruiken LLCR(Loco Light Control Rule) voor de lampjes, voeg dit toe in de sessies
Fokke jij had in 2004 een mooie route, Tombroek Nationaal, is dat ooit officieel uitgekomen en werkend in latere versies? zal die loodsjes van Hoorn die ik in de screens zie binnenkort even officieel uitbrengen.
Remco zowel DDAR als Buffel (all mijn treinen) gebruiken LLCR(Loco Light Control Rule) voor de lampjes, voeg dit toe in de sessies
Bedankt! De Loco light control rule geeft bij mij een aantal foutmeldingen in T:ANE. Weet niet of dit gemakkelijk op te lossen is, maar de fout heb ik nog niet eerder gezien:
Wellicht dat dit beter is om te bespreken in een ander topic, maar ik weet zo niet welke geschikt is/of er al een topic van bestaat (nog niet gevonden iig in de zoekbalk)
Fokke jij had in 2004 een mooie route, Tombroek Nationaal, is dat ooit officieel uitgekomen en werkend in latere versies?
AOvv schreef:
Fokke … Tombroek?? lol
Ja, klopt: Tombroek 2010 (geloof ik... ) weet het niet meer. Heb toen wel een versie vrijgegeven, maar al jaren niets meer mee gedaan. Heb toen wel geëxperimenteerd met de Path-rule met de seinen van RikJ en Gert. Werkte toen wel aardig, maar heb toen ook wel dingen 'gesloopt' om mooier te maken, zoals de bovenleiding. Maar niet afgemaakt en nooit mee verder gegaan... Ik weet niet of er ergens nog een originele versie te downloaden is, ik heb hem niet meer.
Plaatje uit Miniworld, Stoomstichting de Fluitketel in Hoogburght. v.l.n.r. Een S2/6, BR52 Reko DR met door mij gereskinde 5 assige Kondenstender en een BR38, alle 3 vond ik op een oude PC, ze werkten niet meer, maar na wat getweak nu in TRS2019 werkend.
Bedankt voor het aanbod GM, maar ik heb alle installaties vanaf TRS2004 SP2 (!) nog compleet op mijn HDD. Niet gecheckt of het nog werkt overigens maar toch. En dan alle CDP's slingeren ook nog wel rond hier en daar op de talloze GB's. Ik ga het zeler eens proberen weer, was een leuke route inderdaad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen