Trainz Versie: TANE
Hallo
Hebben andere TANE gebruikers ook problemen met de trein wacht commando? Bijvoorbeeld de Wait for 10sec. Ik heb nu dat de sessie eerst wel goed opstart en later als de trein zijn 2e ronde doet dat dan de trein eindeloos blijft wachten. Ik moet dan de sessie opnieuw starten of ik moet het commando verwijderen (van de bestuurders opdrachten balk) en weer terugplaatsen.
Hoi Olaf, hier werkt het goed in Trainz2019 voorbeeld command reeks: V-drive to station (name), wait 10sec. opendoors left, wait 30sec. closedoors left, V-drive to volgend station etc heb zo 6 treintjes extra een route laten rijden op Miniworld en alles zonder wisselpaden in te stellen.
Hallo
Wat is V-drive? Zie het niet in TANE staan.
TANE heeft nogal moeite met zelf wissels omzetten. Nu met voor ingestelde paden gaat het beter. Kan zijn dat het AI in trs2019 sterk is verbetert. De gene die mij bij miniworld helpt vertelde mij dat bij het starten van de sessie de treinen al blijven staan.
Heb vandaag een test route gemaakt en 7 treinen tegelijk laten rijden ging prima.
Wat ik gebruik is Drive to trackmark (zo'n rood 3-hoek symbol lijkt op een V) dan stop de trein daar en Drive via trackmark, zelfde rode symbooltje. als alle railsplines aansluiten en wissel levers er zijn zou het voldoende moeten zijn. Maar de Trainz AI is een beetjes dom (klinkt als Maxima)
Hallo
Is een bèta. Weet niet of iedereen zomaar die kan downloaden. Maar probeer dit eens: Ik wou eerst wachten totdat het normaal beschikbaar was maar ja ze blijven uitstellen en wou weten of dit de oplossing was voor mijn probleem. Zie ook de DEV berichten in de auran wekelijkse mail.
Ik heb ooit eens opgegeven dat ik wilde deelnemen aan de beta updates die, als er een nieuwe is, direct in het startmenu naar voren komen. Dan alleen nog even akkoord gaan en dan gaat de rest vanzelf. Tot nu toe heb ik daar alleen maar voordeel van gehad.
Dat was vroeger ook wel anders, elke reparerende beta maakte weer wat anders kapot. Ik heb vorig jaar heel wat lopen mekkeren op het A-Forum.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen