Het is dat Rutger en ik de lat voor ons zelf inmiddels erg hoog hebben gelegd, maar voor die tijd waren ‘mijn’ stoomlocs nog niet eens zo slecht. Zie dit zo terug en verbaas me toch hoeveel ik in die tijd gebouwd heb.
Leuk Walter! Ja, de lat ligt hoog. Dat zal zichtbaar worden wanneer de nieuwe 2100 beschikbaar komt. Tijden waren toen anders, dus eigenlijk niet te vergelijken
Jullie "content" van "toen" kan nog heel stevig wedijveren met materiaal van nú beste Edwin & Rutger ! Die "Beul" met aangepaste versies voor het betreffende depot waren om te smullen... nét als de 3900'en natuurlijk ! Natuurlijk, als je die modellen vergelijkt met bv de huidige 3700 dan is het verschil gróót... logisch. Maar dan nóg...
Geweldig, ben jullie nog altijd dankbaar !!! Grtz, Walter
Omdat ik toch 2010 weer heb opgestart en wat oude "Eindhoven-screens" had opgezocht waarbij ik mezelf al snel wat irriteerde aan de loods ... ben ik wat gaan wijzigen.. en dan met name dus die locloods. Natuurlijk is het niet de originele ronde loods maar iig iets beter gelijkend dan die vorige...
Hier weer twee plaatjes met wat materieel uit midden jaren '30....
Klopt hoor Rutger.. kwamen pas ná '45 ! Noem het maar ehh... "dichterlijke" vrijheid ! (hmmm... Dichterlijk ?) Wilde gewoon die min of meer aangepaste loods wat voorzien van divers stoommaterieel... ... en laat daar nou nét toevallig die "Zweed" tussen zitten...
Thx Jeroen, en ja.. voor gameworks is een DT wel 'more or less' vereist. Ikzelf draai op dit moment met deze specs: ASUS Sabertooth X79 / Intel:Core - i7 - 4820~3.70GHz / 32 GB RAM / GeForce GTX 960 - 4Gb / Win 10 Pro. Alhoewel ik deze kist al heb gebouwd in 2014 kan ik TRS19 er wel mee "draaien" dacht ik... Het omzetten van content houdt me toch nog wel een beetje tegen, maar ik zie toch ook wel veel mooie content.... tracks en "vegetatie" zijn wel een plusje denk ik. En wie weet... dat ik het toch nog binnen afzienbare tijd ga aanschaffen.... Om dan bv Niddertal een keer (gedeeltelijk) te "downgraden" naar het DRG tijdperk, wat ik ooit gedaan heb met de Weistritzbahn in TRS2009.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen