Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je wel. Duurt even maar ik kom er wel.
Miniworld Rotterdam in Trainz en TS2018 bouwupdate 69.
Alle zichtbare rails is nu neergelegd. Meerdere objecten zijn nu vanuit Gmax omgezet naar Train simulator. Er is eerst een OBJ file gemaakt en die is geïmporteerd in Blender. Daarna is de file omgezet naar een IGS zodat het in TS2018 gezet kan worden.
Hallo
Miniworld Rotterdam in Trainz en TS2018 bouwupdate 73.
Ik ben weer druk verder gegaan met de bouw van de fictieve trein. Om alles werkend te krijgen is erg veel uitzoekwerk nodig. Maar er is voortgang geboekt. Het koppelen werkt nu. De wielen draaien nu. Ik heb verder een cabine, koplampen, geanimeerde deuren en een uitlaad toegevoegd.
Het is nog even knutselen voordat ik dan eindelijk met de route bouw verder kan.
Yo, Dr O.
Heb je alleen voor dat uhhh... wat was dat ook alweer... TS geval een mixpakket? Zo nee, waar heb je dat pakket voor Trainz verstopt dan? Of ben je, wat ik me nauwelijks kan voorstellen, inmiddels stiekempjes al overgelopen naar TS?.
Trainz 2019 is er ook al, ziet er helemaal gelikt uit nu. Moet hier en daar nog wel even worden bijgeschaafd...
Hallo
Voor de polderbaan heb ik een mix pakket gemaakt. Nagenoeg alle objecten zitten daar in. Op mijn website vind je het pakket. Tevens ook op treinpunt. In TS2018 bouw ik nu ook de polderbaan. Of de rest daar ook wordt gemaakt is maar de vraag. Het bouwen in dat spel is een stuk lastiger dan in Trainz. Ik blijf altijd nog bij Trainz. TS2018 is een extraatje. Voor Trainz had ik ook een pakket gemaakt en de link staat bij de miniworld route download.
TRS2019 ziet er inderdaad wel mooi uit met dat nieuwe gras. Mijn videokaart kan dat echt niet aan. Tevens vind ik het spel nu nog te duur.
Miniworld Rotterdam in Trainz en TS2018 bouwupdate 75.
Dankzij de hulp van forumleden werken nu alle deuren van mijn fictieve syntus trein. In deze bouwupdate ook een klein testritje.
Hallo
Miniworld Rotterdam in Trainz en TS2018 bouwupdate 77.
Ben deze vakantie druk bezig om de route klaar te maken. Nu nog mogelijke bugs oplossen en hier en daar wat aanpassen. Verder komt er een basis rij sessie.
Een mixpakket met 196 items. Allemaal leuk en aardig maar ik zie niet zo'n pakket voor trainz. Met andere woorden: Opa kan het niet vinden! (leeftijd misschien...) Please Dr O, give me a direct download link.
Ik heb nix aan die TS2018 zooi. Opa wil graag CDP's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen