Ziet er weer gelikt uit Walter Het lijkt allemaal of doe je dit zo even, maar toch blijf ik me verbazen over hoe snel jij steeds een traject in elkaar flanst. Ik ben al maanden lang bezig met 1 fries traject
We rijden onder de Randstadrail door met op de achtergrond Vliegveld Zestienhoven (The Hague Rotterdam Airport moeten we dat nu noemen ) Was even puzzelen. Zonder de betonconstructie drukt het grondwater de tunnelbak in elkaar.
Hallo,
Even een citaat uit het verleden Ben al een tijdje druk op zoek naar die betonnen balken voor het aquaduct. Die boven het spoor. Kan ze nergens vinden maar zag ze hier op een foto, vandaar.
Hallo Remco, Ik heb ze even nagelopen. De dwarsbalken op de screens zijn voorzien van verticale balken. Zijn dus eigenlijk poortjes. Is eigenlijk voor een metroroute. Is een serie van: pillars van jeffmoris.(splines) Op de screenshot: Pillars36 kuid 44558:100167 Daarnaast: Concrete retainer wall van dazza1980 kuid 302962:1099. Dan lijken het balken i.p.v. portalen.
Ook bij Abcoude heb ik een mooie balk staan (geen spline) beam-H1,6x25m van willem2 kuid 2:97008:29690:3 Ook hiervan is een serie.
Uitstapje tussendoor. http://www.stationlansingerland-zoetermeer.nl/ De heipalen worden nu langs de A12 in de grond gestampt. Oplevering eind 2018 Er wordt een nieuw spoorknooppunt gebouwd bij Zoetermeer. Knooppunt Bleizo. We gaan hem er in Trainz alvast opzetten. Plezier met de Hobby Walter
Knooppunt Bleizo staat op de route. Eind 2018 ook in het echt. Langs en over de A12 Waar Lansingerland hoopt op een groot bedrijventerrein om uit zijn schulden te komen Plezier met de Hobby Walter
De route Roermond - Maastricht is ingemeten. De eerste "studie" om het stationsgebouw van Maastricht op te bouwen. De toren is het nog niet Plezier met de Hobby Walter
...nou ...tinypic laat me even in de steek zie ik.!...en weer opgelost
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 31 mei 2017 22:34, in totaal 2 keer bewerkt.
Maastricht nadert zijn voltooiing. De schoolbus van Stiphout staat klaar om de toeristen rond te rijden. Station met Hotel Grandhotel Een AM80 klaar voor vertrek naar Luik. Op de achtergrond een Arriva die de Heuvellandroute rijdt naar Kerkrade. De kopsporen Veel Engelse wissels Maastricht in vanuit Roermond Eventjes lopen en dan via de Servaasbrug naar het Vrijthof
Visé WIP. Het meest zuidelijke punt op mijn route. En naast Antwerpen de tweede Belgische bestemming. Visé ligt met het station pal aan de Maas Een oerlelijk stukje Belgie (sorry voor de lezers uit Visé ). Mooi om te bouwen. Dankzij 3D warehouse wat mooie Belgische huizenblokken gemaakt. Plezier met de Hobby Walter
Het diepste Nederlandse zuiden. Maastricht Randwyck Een Am80 rijdt vanuit Eijsden naar Maastricht. De Veolia GTW staat klaar voor vertrek over de Heuvellandlijn naar Kerkrade Medisch Centrum een van de grotere Googlemodellen. Het zuidelijkst station van Nederland. Eijsden. Hier strandde in 1918 Keizer Wilhelm II om asiel aan te vragen. Plezier met de Hobby Walter
De Heuvellandroute Maastricht-Heerlen-Geleen is ingemeten. We gaan stukje bij beetje bouwen. Bij Schin op Geul ligt het spoor in de heuvel ingegraven en omzoomd met groen. Oud en nieuw komen elkaar tegen op Station Schin op Geul Heuvelachtig terrein maakt het bouwen ook eens wat anders.
De Heuvellandroute moet echt een romantisch Limburgs uiterlijk krijgen. Hier in de buurt van Klimmen-Ransdaal Oude tijden herleven met de Stevado treinen. Plezier met de Hobby Walter
De Heuvellandlijn is leuk om te bouwen. Heuvels kom je niet overal tegen in NL. Station Valkenburg met het oudste stationsgebouw van Nederland. Tegenwoordig rijdt er Veolia met GTW Vroeger de DE1 rood maar dan zonder de BVL. Valkenburg gezien vanuit richting Schin op Geul Plezier met de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen