Nu we toch bezig zijn in het kader van "wanneer komt er nou eens een... " wou ik eens de vraag stellen of er ook iemand is die de cabine voor onze Buffel kan gaan maken. Nu moeten we het nog doen met een standaard cabine van Auran. Dat moet toch anders kunnen
Zelf heb ik geen foto's van de cabine in het archief, maar op het internet moet wel wat te vinden zijn en anders zijn er misschien wel andere treinfanaten op dit forum met wat wijsheid.
Ik hoor het graag als er mensen bereid zijn een poging te wagen
Trainz Versie: 2009
Die class 43 cabine lijkt eigenlijk ook helemaal niet op die van de dm'90 Zegt Remco.
Maar de ramen kloppen nu beter, geen rare deur meer in het midden.
groet Sam
Er zijn helaas maar weinigen meer die iets willen maken, dat vind ik zo jammer, als ik het kon had ik het wel willen maken, zoals zoveel andere dingen, die je langs het spoor tegenkomt.
Maar de ramen kloppen nu beter, geen rare deur meer in het midden.
Dat wel idd, maarja, zoals je zegt. Er zijn niet veel content bouwers meer helaas.. Het is niet anders. Heb zelf ook wel eens een poging gewaagd met wat simpele spoor objecten, maar ik kan er weinig van maken
ik kan wel zeggen dat ik hem wel wil maken (cab virm ombouwen) maar er zitten te weinig uren in een dag. zelf heb ik een hele lijst om af te werken. dus heb engelengeduld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen