Bij mijn foto's is de Zonsondergang of Zonsopkomst vaak het mooist in de foto's. Vandaar ook dat de zon net boven de treinen piekt. Dankjewel voor je compliment.
Zo, Heb even deze klaargezet op Dordrecht om over de MerwedeLingeLijn naar Geldermalsen te rijden. Benelux richting Brussel Zuid/Midi met Belgische i10 rijtuigen op Spoor 5 Rotterdam Centraal ~Redmar
Voor de eventuele complete skin weet je me te vinden. Of, als 't mag, voor de complete trein. Walter weet er inderdaad wel raad mee.
Ik kan wel mooie GTW's gebruiken. Ik heb er vroeger vaak mee gereisd in Sliedrecht waar voorheen Mat 64 reed. Daar rijdt de rode Elektrische GTW's. Je mag ze naar me opsturen.
Trainz Versie: TANE
Weet je hoe je die skins op je eigen GTW moet plakken?
De originele GTW is door mij aangepast (gekloond en dus zit mijn kuidnummer er aan vast) en kan dus niet zomaar de wijde wereld in worden gestuurd. Ook niet via de achterdeur.
De skin mag je hebben, maar je moet zelf zorgen dat 't gaat werken op je eigen materiaal.
Weet je hoe je die skins op je eigen GTW moet plakken?
De originele GTW is door mij aangepast (gekloond en dus zit mijn kuidnummer er aan vast) en kan dus niet zomaar de wijde wereld in worden gestuurd. Ook niet via de achterdeur.
De skin mag je hebben, maar je moet zelf zorgen dat 't gaat werken op je eigen materiaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen