Zoals ik al in mijn "entree" aangaf hier een aantal screenshots, zeg maar "platen" want ik produceer graag afbeeldingen van formaat.
Drie maal Deutsche Reichsbahn Gesellschaft... de layout is van N-DY en heet Moba DB EpoIII. Met divers content teruggebracht naar de jaren 30 dus is het in dit geval 'Moba DRG EpoII'. Hieronder de eerste; Baureihe 57 met wat Donnerbuchsen aan de haak. De meeste Duitse stoomlocs die ik bezit komen van de Poolse Martin Gadek. (Steam Locomotive Works)
Dan een afbeelding met de E95 in "Grauer Farbgebung". (de kenners herkennen de loc denk ik wel....)
En als (voorlopig) laatste screen de E91, voorheen de Preusische EG581/594 of de Bayerische EG-5 in groene kleurstelling. (eigenlijk al DB kleuren )
Mooi gedaan Koos! FMA en SAM en meer mooie content zie ik al. Deze websites ook wel eens afgeschuimd naar de mooie Content. Fraai resultaat en leuke sfeer. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen