Trainz Versie: TANE
Hallo
Ik heb de nieuwe service pack eens gedownload en wat vlug uitgetest.
Het probleem met de doorzichtige bomen is er nog steeds....... Het interlocking systeem kan wel wat zijn. Zou ik met een van mijn routes moeten proberen. Valt me nu op dat de vensters niet op het screenshot staan....
heb je het op deze datum staan. zet hem eens op de zomerstand. of ik zie het niet of heb ik het niet. ik heb kuid 78667. wordt automatisch gezocht en gedownload.
heb nu ongeveer 80 % goed en gerepareerd. ben er toch wel content mee.
Trainz Versie: TANE
Hallo
De SP1 kan je van auran downloaden. Is wel een volledige nieuwe TANE versie. Je eigen files kan je overzetten naar de database van de SP1 versie. Later komt auran volgens mij met een nieuwe patcher maar nu hebben ze tijdelijk een aparte file gemaakt. Als het goed is ontvang je de auran emails waar ze de voortgang en advertenties laten zien.
Doorzichtige bomen, dat is al een probleem van het eerste begin van TANE. Heeft iets te maken met alpha blending ofzo. Ik ben er nog niet achter hoe dit precies op te lossen. Tijden of datum veranderen geeft geen ander resultaat.
Ik ga TANE voorlopig nog niet kopen. Zo ver ik heb kunnen zien is er nog maar een type spoor waarmee je realistische wissels kunt maken. Juist dat had een van de redenen geweest waarom ik TANE zou kopen. Blij dat ik dat (nog) niet heb gedaan. Pas als andere type rails (zoals SAM-tracks) competable zijn zal ik het overwegen.
Hallo Doorzichtige bomen, dat is al een probleem van het eerste begin van TANE. Heeft iets te maken met alpha blending ofzo. Ik ben er nog niet achter hoe dit precies op te lossen. Tijden of datum veranderen geeft geen ander resultaat.
Hallo, sinds 12 januari kan je nu de officiele SP1 downloaden. Ik heb de versie via Steam, dus het updaten via Steam gaat vrij gemakkelijk. Ik denk dat je voor boxed/overige online licenties beter even op de website van N3V kunt kijken, gezien het feit dat je het database repair echt de tijd moet geven. Anders kan je van de regen in de drup raken. Om maar wat te qoute-en:
IMPORTANT NOTICE For TANE Builds 79000 and lower When patching to SP1 from build 79000 or below, TANE requires TWO restarts before being used.
Please follow these instructions: Patch to SP1 Launch TANE (Do not Start Trainz) Wait for engine startup (Do not Start Trainz) Allow database build to complete (Do not Start Trainz) Close TANE completely Restart TANE and now click Start Trainz
Mijn ervaring met de SP1 is dat alles nu wel vlotter loopt, dus minder horten-en-stoten, ook in Surveyor lijkt de game nu stabieler (heb nog geen crash-to-desktop meegemaakt). Moest alleen nog 2 of 3 standaard dingetjes opnieuw downloaden via het DLS die na de update ontbraken in mijn route.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen