Roosendaal-Breda is klaar. Dus ook de Intercity-route Roosendaal-Zwolle Roosendaal uit We duiken het West Brabantse land in Het dorpje Zegge Vliegveld Seppe. De industrie bij Etten Leur Station Etten Leur Door Etten Leur richting Breda De spoorlijn kruist de A16 en de HSL Het nieuwe Station Breda
@Belgian46 Antwerpen is voorlopig niet mijn doel. Misschien Essen. Maar wellicht in de toekomst om dat fraaie Station Antwerpen van Stevado een plek te geven. Maar de komende periode staat Den Bosch-Eindhoven en Boxtel-Tilburg op het program Plezier met de Hobby
Trainz Versie: TANE
barrie40 schreef:
@Belgian46 Antwerpen is voorlopig niet mijn doel. Misschien Essen. Maar wellicht in de toekomst om dat fraaie Station Antwerpen van Stevado een plek te geven. Maar de komende periode staat Den Bosch-Eindhoven en Boxtel-Tilburg op het program Plezier met de Hobby
Hallo Walter,
Ik weet dat station Antwerpen reeds in een Belgische route bestaat, alleen weet ik niet of de route ook naar de Nederlanse grens is aangemaakt. Ik zal het eventjes navragen. Routes aan elkaar koppelen is een mogelijkheid maar dan moet iedereen wel opdezelfde manier zijn/haar route aanmaken.
De route Vught-Boxtel is aangekleed. Station Vught moet nog in detail worden aangekleed en de seinen er nog bij zetten. Boxtel uit richting Vught Brabants landschap Vught in aanbouw Voorbij Vught komen de sporen uit Tilburg en Eindhoven samen richting Den Bosch. Plezier met de Hobby Walter/Barrie40
Dank Dennis, Dankzij een kerstpresent van Willem is Boxtel zeer fraai geworden. De BVL en de wisselstellers moeten nog een klein beetje aangepast worden maar verder klaar. Met perronbrug van Willem Ook de Perronoverkapping is van Willem. Willem bedankt! Vanuit Tilburg en Den Bosch komen de lijnen in Boxtel samen Plezier met de Hobby Walter
Boxtel-Eindhoven gaat goed Viersporig van Boxtel naar Eindhoven Flyover bij Boxtel Eindhoven WIP. Veel mooie gebouwen gaan de Skyline van Eindhoven levensecht maken. Plezier met de Hobby Walter
Met de route Den Bosch - Eindhoven praktisch klaar sluiten we 2015 af. Iedereen de beste wensen en maak er een leuk 2016 van! Plezier met de Hobby. Walter/Barrie40
Via Track en Direction markers rijden nu treinen tussen Eindhoven-Den Bosch-Utrecht-Amsterdam. Netjes aan de goede kant van het spoor. Vertrek vanuit Eindhoven Eindhoven vanuit de cabview Onderweg bij Culemborg Plezier met de Hobby
Wat mij al langer dwars zat is een van de oudste stukken van de route. Station HS - Den Haag Laan van NOI heeft belabberde wisselstraten. Nu niet meer. Met Track- en Directionmarkers de boel zo opgezet dat er meerdere treinen in tegengestelde richting snel door de wisselstraten heen rijden. Plezier net de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen