Trainz Versie: 2009
Station Gouda, het station ligt aan drie verschillende spoorlijnen. Links spoor 5 en rechts de sporen 8 en 10. Spoor 3 en 5. Spoor 10 en 11. Spoor 11 en 10 en er tussen in spoor 9. Spoor 9 rangeer en diesel tankplaat Rechts spoor 3, in het midden spoor 4 en daar naast spoor 5 en wachtend op spoor 8 de Intercity 12526, om daarna richting Rotterdam te vertrekken. Binnenkomst op spoor 3 de IC 2835 vanuit Rotterdam. Hier splitsen de lijnen zich in drie richtingen, rechtsboven naar Alphen, in het midden naar en van Den Haag Centraal en de IC rijd op het spoor naar Rotterdam.
Den Haag is nog mijn doel voor mijn route, zegt Olaf, dan moet je rechts aanhouden straks , als je zo ver bent Olaf.
Hier splitsen de lijnen zich in drie richtingen, rechtsboven naar Alphen, in het midden naar en van Den Haag Centraal en de IC rijd op het spoor naar Rotterdam.
Ziet er allemaal weer fraai uit Sam. Ik denk dat Willem de Brug over de Gouwe bedoeld. Een van de fraaie creaties van Willem en onmisbaar in Gouda. Denk dat ie er wel staat maar nog geen foto op de site Plezier met de Hobby Walter
Voor Willem. De prachtige Gouwe brug.
Station Woerden is een spoorwegstation in Woerden gelegen aan de trajecten Utrecht – Rotterdam/Den Haag en Leiden – Utrecht en Rotterdam – Breukelen – Amsterdam.
De IC 12533 van Rotterdam naar Leeuwarden raast hier Woerden voorbij, waarbij de IC de Sprinter, die net vertrekt vanaf spoor 5, naar Breukelen hier gaat passeren.
Met dank aan Stevado, voor dat prachtige station Woerden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen