Fraai Sam. De Hoekselijn is een fraaie route. Leuk om ook straks langs de waterkering te rijden. Model kan je al van mij in je bezit hebben. Succes met de route Walter
Trainz Versie: 2009
barrie40 schreef:
Fraai Sam. De Hoekselijn is een fraaie route. Leuk om ook straks langs de waterkering te rijden. Model kan je al van mij in je bezit hebben. Succes met de route Walter
Zover ben ik nog niet Walter, ben nu bezig met Maassluis, maar ik heb nog geen waterkering in mijn bezit. Hier op de site kan ik het niet vinden, dus je mag hem naar me toe sturen?
Station Maassluis is gelegen aan de Hoekse Lijn. Nu rijd de NS nog op deze lijn. In 2017 wordt de Hoekse Lijn overgenomen door de Rotterdamse metro, die gereden wordt door de RET.
Je gaat hard Sam! De Waterkering staat in mijn ZIP files (linkjes in de PDF van mijn route). Als je die nog niet allemaal hebt stuur ik je wel een CDP-tje van dit ene model. Maar de vuurtorens van Hoek van Holland moet je ook beslist hebben Kijk wel even. Kijk wel even. Plezier met de Hobby Walter
Mooi project weer Sam. Ik zie dat jij bij HvH Haven Stationsgebouw Dordt gebruikt hebt. Ik heb het met Roosendaal opgelost. Lijkt er meer op volgens mijn herinnering aan HvH! Maar weer een mooi stuk Nederland op het je route. Plezier met de Hobby. Walter
Dank je wel Walter. Vandaag eerste ritje richting Rotterdam Alexander en te eindigen te Utrecht Centraal, hier wachtend op station Rotterdam Centraal, om te vertrekken vanaf spoor 13, rechts boven de Stoptrein richting Uitgeest.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen