Trainz Versie: 2009
Zo Rotterdam zit erop, hele klus geweest en het kost ook veel geheugen, dat viel op het laatst een beetje tegen, maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik dat zelf.
Schiedam is mooi geworden Sam. Complimenten De Hoekselijn is ook mooi om te doen. Schiedam Nieuwland, Maassluis, Nieuwe Waterweg. Plezier met de Randstad. Walter
barrie40 schreef:
Schiedam is mooi geworden Sam. Complimenten De Hoekselijn is ook mooi om te doen. Schiedam Nieuwland, Maassluis, Nieuwe Waterweg. Plezier met de Randstad. Walter
Hierna ga ik naar Hoek van Holland en jij nog bedankt voor station Schiedam Centrum.
Station Delft Zuid. Met de mooie aparte, voorzien van gele palen, de entree boog van Delft Zuid. Met dank aan Willem.
Station Delft nieuwe stijl. De sporen 1 en 2 zijn operationeel, en de sporen 3 en 4 komen later. De IC Den Haag Centraal-Venlo op spoor 2 En de IC Vlissingen-Lelystad Centrum laad op spoor 1
Complimenten Sam! Ik hou Delft bovengronds haha. Het uitzicht is daar fenomenaal. Maar de tunnel is fraai! Mooie content gedeeltelijk van Willem schat ik in ! Plezier met de Hobby. Walter
Station Den Haag HS (Station Hollands Spoor) is het oudste station van Den Haag. De sporen 3-4 en 5. Op spoor 3 de IC richting Vlissingen en op spoor 5 De Hispeed vanuit Brussel richting Amsterdam Centraal. De sporen 1- 2 en 3 waar vandaan de stoptrein vertrekt richting Dordrecht.
Gezien vanuit Rijswijk. Links het PTT perron.
Binnenkomst vanuit Den Haag Centraal en Leiden. Perron 5 en 6
De 2de lange IC route is nu ook klaar. Het betreft de treinserie 1900 Intercity Den Haag Centraal – Rotterdam Centraal – Dordrecht – Breda – Eindhoven – Helmond – Deurne – Venlo Vandaag de route gereden, vanaf Venlo t/m Den Haag Centraal, met de ICM 3 en 4 bak. Het gaat om de IC 1936, vertrek 10:19 vanuit Venlo en aankomst 12:37 te Den Haag Centraal. Dit zijn de stations waar de treinen stoppen. Station Venlo. Station Blerick Station Horst Sevenum. Station Deurne. Station Helmond. Station Eindhoven. Station Tilburg. Station Breda. Station Dordrecht. Station Rotterdam Centraal. Station Delft. Station Den Haag HS.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen