Ziet er weer fraai uit Sam! Dankzij Willem zijn fraaie bouwwerken til je de route op een nog hoger peil. Vraag: Die Vertrekseinen op Lombardijen die kan ik maar niet vinden. Wil jij mij een kuid of download plakje opgeven svp? Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: 2009
Halte Rotterdam Stadion is een spoorweghalte in Rotterdam, speciaal voor supporterstreinen naar voetbalstadion De Kuip. Voetbalstadion De Kuip. Richting Rotterdam Lombardijen. Met de aanstormde IC 1928 vanuit Dordrecht richting Rotterdam Centraal. Hier naar Rotterdam Zuid. En het langs rijden van de NS Hispeed 9224 vanuit Rotterdam Centraal richting Dordrecht.
Heel fraai Sam. Alleen zou ik 2 NS wisselstellers per Engelse wissel gebruiken. Zoals in werkelijkheid. Gebruik aan de ene kant 2 NS Wisselstellers en aan de andere kant 2 Wisselsteller invisible van FokkeB kuid:93432:91001.
bergerac schreef:
Heel fraai Sam. Alleen zou ik 2 NS wisselstellers per Engelse wissel gebruiken. Zoals in werkelijkheid. Gebruik aan de ene kant 2 NS Wisselstellers en aan de andere kant 2 Wisselsteller invisible van FokkeB kuid:93432:91001.
Gr. Gil.
Bedankt voor de tip Gil, dit wist ik niet, dit deed ik alleen als er te weinig ruimte was, dan gebruikte ik ook die invisible wissel.
quote="Metro5201"]wat mooi sam ga zo door is rotterdam het eindpunt van de route of ga je nog door gr stefan[/quote]
Rotterdam is niet mijn eindpunt Stefan, we gaan rustig door tot?
Lijn I of Staatslijn I is de aangelegde spoorweg Breda - Moerdijk - Dordrecht - Rotterdam. De spoorlijn Rotterdam (links boven)-Breda (rechts onder). Rechts in het midden Dordrecht richting Geldermalsen. Links onderin richting Roosendaal.
okej sam je maakt echt tot detail na echt super ga zo door ik volg je op de voet woon er zelf dus ben echt blij om rotterdam centraal zo op de kaart te zien
Rotterdam Centraal is bijna klaar. Hier de binnenkomst van IC 1935 vanuit Den Haag Centraal, om zo te vertrekken richting Dordrecht en de eind bestemming is Venlo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen