Na 4 weken erg veel met écht stoom bezig te zijn geweest, is het tijd voor de virtuele variant!
Twee 3700'en treffen elkaar bij een station, de 3708 met vier-assige tender is alvast gedraaid om de omlooptijd bij het volgende en tevens eindstation te verkorten.
In de nadagen van de stoom bij de NS, werden door veel nummer mannetjes bijgehouden welke locs er reden. De 3706 van depot Arnhem werd in de zomer van 1954 nog gespot.
Het is jullie vast niet ontgaan dat er nieuwe Traxx locs naar Nederland zijn gekomen. Ik besloot even mijn best te doen en te proberen hiervan een reskin te maken in Trainz met het volgende resultaat (tot nu toe). Op de ''foto'' komt de 186 002 door station 't Harde. Ik kan alleen niet vinden waar ik het UIC nummer aan kan passen, misschien dat iemand mij dit kan/wil vertellen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen