na 77 downloads werd iemand wakker. Ik gebruik die letter/cijfers om de zijkanten te onderscheiden. De download is offline gehaald en verschijnt eerdaags weer met een update NS E186 002 (HSA),<1:112698:186002:2> Bedankt Michael
Ik heb het op het moment te druk om er tijd voor te maken, en als ik dan tijd heb kies ik niet voor trainz. Zeker niet wanneer er een enkele het fatsoen heeft om maar te denken dat alle content va trainz online kan worden overgepompt naar een of andere schimmige site. Kort om geen zin me in te spannen voor een release. Of het ooit nog komt wie weet.
de veranderingen zijn: • Gewijzigden front en sluitseinen (qua grote en kleur) • Gele stippen wegwerkt (in de blauwe baan) • Gele baan achter de handgrepen bij de deur weggewerkt. • Geheel nieuwe mesh. Met dank aan WilliamG
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen