Trainz Versie: 2009
Binnenkomst Zutphen met de Arriva trein 30838, hiervoor rijdt de Syntus vanuit Lochem. Perron 1b Zutphen, de sprinter Nijmegen-Zutphen is ook al binnen op perron 1a. Vanuit de Koploper zicht op Zutphen, voor de IJsselbrug Binnenkomst station Zutphen.
Fraai gemaakt Sam! Heel herkenbaar. Ik vind zelf Zutphen heel leuk om te maken. De IJssel, de bocht in het perron, de verschillende rijrichtingen. Plezier met de Hobby. Walter
De Spoorlijn Zutphen-Winterswijk vroeger tot Gelsenkirchen-Bismarck. De Achterhoek met Zevenaar-Doetinchem-Winterswijk en Zutphen Zo is ook het treintraject Nijmegen (in het midden onderin)-Zutphen gereed gekomen. De IC 3626 vanuit Arnhem komt binnen op spoor 3 te Zutphen Zutphen met de sporen 1-2-3 gezien vanuit het noorden midden perron
sporen 1-2-3 gezien vanuit het zuiden Vanuit het rangeer terrein, rechts zie je nog de IJsselbrug. Gezicht vanaf de voetbaltribune als je ff de wedstrijd niet volgt?
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Als ik jouw plaatjes zie, dan zie ik mijzelf weer lopen op station Zuthpen. Heb er het afgelopen jaar vaak genoeg op gestaan richting Zwolle. Kortom, het ziet er heel erg herkenbaar uit. Ga lekker zo door.
michel219 schreef:
Als ik jouw plaatjes zie, dan zie ik mijzelf weer lopen op station Zuthpen. Heb er het afgelopen jaar vaak genoeg op gestaan richting Zwolle. Kortom, het ziet er heel erg herkenbaar uit. Ga lekker zo door.
Station Deventer gelegen aan de IJssellijn (Arnhem - Zwolle;) en aan de lijn Apeldoorn - Almelo. Binnenkomst vanuit Zwolle en Apeldoorn. Het eiland perron, met de mooie planten en bloemen. Het eiland perron, met de mooie planten en bloemen. Gezien vanaf spoor 1, de binnenkomst van de koploper vanuit Zwolle, op spoor 3. Spoor 4 met de binnenkomst van de IC vanuit Zutphen. Op weg naar Zutphen Perron 1 en 3. Het goederen perron van Deventer, rechts. Perron 3 en rechts de mooie creaties van Olaf99, met dank.
verbo622 schreef:
volgens mij ken jij alle stations uit je hoofd. goed bezig Sam
Nou nog niet allemaal Willem.
Binnenkomst vanuit Wijhe richting Zwolle station. Voorbij de wasstraat. Zwolle rangeer gezien vanaf de loopbrug. Nieuwe binnenkomst naar spoor 9 en 10. Station Zwolle nog in aanbouw. de nieuwe Perrons 9 en 10 met de koploper 3624 die net gearriveerd is vanuit Wijhe. Perron 12 en verder op perron 13. Vanuit perron 12 vertrekt de trein richting Kampen. In aanbouw de perrons 14.15 en 16.
De rest van Zwolle wordt later gemaakt, als Zwolle klaar is met de verbouwing.
Nou Sam, Ik stel de vraag of je nog naar Zwolle bouwt en het antwoord is overweldigend haha. Complimenten. Van Maastricht naar Vlissingen, naar Zwolle...het is een geweldig mooi verhaal. Plezier met de Hobby Walter
michel219 schreef:
Je hebt de nieuwe lay-out van het sporenplan goed nagemaakt. Mocht je foto's nodig hebben, ben elke dag in Zwolle.
Bedankt Michel, ik hou het in beraad, maar voorlopig ga ik met een andere route verder en als Zwolle klaar is hou ik me aanbevolen.
barrie40 schreef:
Nou Sam, Ik stel de vraag of je nog naar Zwolle bouwt en het antwoord is overweldigend haha. Complimenten. Van Maastricht naar Vlissingen, naar Zwolle...het is een geweldig mooi verhaal. Plezier met de Hobby Walter
Bedankt Walter, mijn bedoeling was eigenlijk toen ik bij Zutphen was, om verder te gaan richting Apeldoorn, want dan bleef ik in de provincie Gelderland. Maar toen bedacht ik me, om eindelijk de IC route Roosendaal-Zwolle maar af te maken. Dus een klein uitstapje. Ik ben er ook wel een beetje trots op dat ik dit heb bereikt, wat een afstanden. Het zat ook niet altijd mee, want het blijft tenslotte een computer, die soms rare dingen kan doen? Maar al met al vind ik het nog steeds leuk, en dan eindig ik dit stukje met de mooie woorden van Walter (Plezier met de Hobby)
Nou vandaag de hele route gereden met alle IC (12) treinen op deze route en diverse andere treinen stellen. Begonnen in Zwolle met de IC 3637 en zo te eindigen op station Roosendaal. Het volgende station is Wijhe Daarna krijgen we Olst Station Deventer. Zutphen. Het mooie station Dieren. Het vernieuwde station Arnhem. Tussen Arnhem en Nijmegen stopt deze IC op alle stations, hier Arnhem Zuid. Station Elst. Nijmegen Lent. Het binnen rijden van station Nijmegen. Station Nijmegen met links de vertrekkende IC richting Den Helder. Station Oss, het station met de kortste naam. Station Den Bosch. Tilburg. Station Breda. Etten-Leur. En tot slot Station Roosendaal, perron 3 En om 15.40 uur was ik weer in Zwolle.
Ik wil iedereen bedanken, die door middel van eigen ontwerpen en die dat dan naar trainz uploaden. Zonder jullie creativiteit, was het een stuk minder leuk geworden.
Leuk om Breda eens in trainz te zien, mocht je nog verbouwings foto's nodig hebben, kom de komende 4 jaar 1 keer in de week op het station. Dus laat maar weten
met veel doorzettingvermogen en tandenknarsen is het een heel natuurlijke en goed lijkende route geworden. op naar het volgend stukje Nederland. mvrgr. willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen