Volgende object is iets waarvan ik denk dat er wel vraag naar zou kunnen zijn: Duikers (klik op afbeeldingen om te vergroten) Op de planning staan nog andere lengtes.
Zo ver zijn er varianten van 6 en 10 meter* voor enkel en dubbelspoor, als trackside object. Opmerkingen en/of wensen voor eventuele andere lengtes/varianten hoor ik graag!
Trainz Versie: 2009
Citaat:
Opmerkingen en/of wensen voor eventuele andere lengtes/varianten hoor ik graag!
Eerst wil ik opmerken dat de duikers er gewoon prima uitzien. Als opmerking/wens zou ik je willen meegeven dat deze duikers in bredere en/of hogere uitvoering ook als viaduct worden gebruikt. Breder in overspanning bedoel ik. Het is een ongeveer een standaard duiker/viaduct.
Als opmerking/wens zou ik je willen meegeven dat deze duikers in bredere en/of hogere uitvoering ook als viaduct worden gebruikt. Breder in overspanning bedoel ik. Het is een ongeveer een standaard duiker/viaduct.
Op zich geen gek idee, maar ik wil me met dit pakket alleen op echte duikers richten.
treinfreak800 schreef:
dat zit er prachtig uit. miss leuk om een paar varianten voor 3 en 4 sporen te maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen