Dit weekend voor het eerst aan het "reskinnen" geweest. Zag het ook van een van de andere hobyisten dat de BR423 dicht tegen een SLT aan zit. Voor eigen gebruik omdat ik geen contact heb met de bouwer. Twee stuks bij Hilversum. Een geweldig interieur waar na enig speurwerk de bestemming ook aangepast kan worden. Plezier met de Hobby Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 19 mei 2014 10:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Dank voor de reacties heren! @Dman: we knutselen gewoon rustig verder . Straks komen je mooie woonboten in de Vecht bij Weesp voorbij. Liggen er wel een stuk of 50 haha. @cornepronk: Succes! Ik zie ze dagelijks langsrijden. Maar in Trainz rijden op mijn Hofpleinlijn nog plan V, dat kan dan ooit veranderen Plezier met de Hobby Walter
Ik ben op het moment ff druk met andere bouwwerken (net eigen huissie dus ff klussen) maar hopelijk snel weer tijd voor trainz en gmax. Wie weet wat er dan nog meer verschijnt voor op je baan.
wow ziet er mooi uit volgens mijn is de Bouwer Cj187
Nope hij heeft er een ge-repaint.
De echte maker is: Alexey Gryzin 'alterr' alterralexey(at)ya.ru Doe hem een mailtje, misschien mag je hem releasen. Een SLT in trainz zie ik voorlopig niet verschijnen.
Trainz Versie: 2009
Dat zier er prachtig uit Walter, die SLT, een van de weinige treinen die we nog missen in Trainz. Ik hoop dat je het lukt om het te mogen releasen. Veel succes verder.
wow ziet er mooi uit volgens mijn is de Bouwer Cj187
Nope hij heeft er een ge-repaint.
De echte maker is: Alexey Gryzin 'alterr' alterralexey(at)ya.ru Doe hem een mailtje, misschien mag je hem releasen. Een SLT in trainz zie ik voorlopig niet verschijnen.
Aaah Alterr,
die zal er niet zo moeilijk over doen denk ik Walter... uiteraard eerst ff mailen maar grote kans dat..
Alterr is benaderd voor de vrijgave BR423, wachten op antwoord. De afgelopen weken en de komende tijd bouw ik een scenario. Weer eens wat anders. Dus even geen nieuwe plaatjes van de route Ik heb nu bijna voorelkaar : Intercity Zwolle-Roosendaal die rijdt op mijn route van Deventer naar Den Bosch. Ik heb keerlussen gebouwd bij het einde van de route zodat het lijkt of alles doorrijdt richting resp. Zwolle en Tilburg. ICE van de Duitse grens naar Amsterdam (rijtijd 1h15"). Stoptrein Zutphen Nijmegen vv (rijtijd 48 minuten enkele reis) Stoptrein Arnhem-Ede vv (rijtijd 18 minuten enkele reis) Rondje Afoort-Zutphen-Arnhem-Utrecht met diverse treinen. Pathrule control bij alle grote stations. Puzzelwerkje, maar het resultaat is erg mooi. Plezier met de Hobby Walter
Na een aantal weekjes een leuk scenario gemaakt te hebben nu de bouw van de route weer opgepakt. Station Amsterdam Muiderpoort - Emplacement Watergraafsmeer. Station Muiderpoort kan nu vanaf Utrecht en vanaf Hilversum bereden worden. Watergraafsmeer (WIP) nog geen seinenwerk ed.. Verderop richting Diemen kruisen we de A10 waar de in het echt de Italiaanse rommel opgesteld staat. In mijn wereld zijn het de rijdende ICE's Plezier met de Hobby Walter
@Daniel. Er volgen nog wel meer plaatsjes van Diemen. Maar eerst Weesp en omgeving De Vecht bij Weesp met op de achtergrond de aftakking naar Almere. Weesp De bruggen bij Weesp. Tussen Diemen en Weesp kruisen we het Amsterdam-Rijnkanaal. De bruggen hebben we gelukkig al in Trainz!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen