Wat is het toch rustig hier.. Bij deze dan ook rustige foto's.. Plan T komt in de vroege ochtend voorbij door de weilanden, aldaar de ochtendrust verstorend.
Ben zelf net vandaag klaar met alle spoorse zaken te plaatsen op Deventer-Almelo.. klein beginnetje gemaakt met stad bouwen in Deventer en alleen Dijkerhoek-Almelo moet nog wel geëlektrificeerd worden. Daarna landschap bouwen dus ik hoop snel ook weer plaatjes te kunnen toevoegen Berlingen heeft nu nog niks waar een mooie sfeer in zit..
Trainz Versie: TANE
ik heb de smaak te pakken vandaag naar avezaath geweest en wie kwam ik daar tegen? jaa meneer de bok en toen ik in de trein terug naar huis zat. stond meneer de bok daar nou weer? of is het een dubbelganger?
hallo bedankt Jeroen voor de mooie locomotieven. op de foto is de 1200 loc te zien onderweg naar het grensstation en de class 66 werd even op zij gezet om de skitrein te laten passeren en daarna verder ga naar het grensstation. gr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen