Hallo ik werk samen met gvbdylan aan de route Amersfoort - Utrecht we zijn op het moment afwisselend de bvl aan het maken wat een werk zeg we gaan het rustig aan bouwen zodat we er geen verveling in krijgen en gewoon af krijgen. maar eerst even wat sreens van het Amersfoort wat een sporen zeg. de fly-over richting Apeldoorn vanaf hier gaan we niet verder. wat sporen voor de fly-over. dit gedeelte van de bvl is door gvbdylan gemaakt. dit gedeelte van de bvl is door mijn gemaakt. station Amersfoort. het emplacement van Amersfoort, de sporen zijn door mijn gelegd. dit gedeelte van de bvl is door gvbdylan gemaakt. het overnacht/eindpunt terrein voor de treinen die s 'avond of overdag eindigen. en nog een sfeershotje aan de westkant van het station. gr
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 30 apr 2014 18:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Trainz Versie: 2009
Zo dat zier er veel belovend uit, maar wel erg mooi gemaakt en dat het veel werk is, kan je wel zien. Maar niet getreurd, als het af is dan heb je ook wat, waar je nog lang plezier van kan beleven. veel succes verder.
Ziet er goed uit. Erg gaaf dat grote emplacement van Amersfoort. Tip: Gebruik voor je wisselstraten de straighten tool zodat alles mooi recht ligt. Heel veel succes nog. Ik ga dit zeker op de voet volgen.
Ik volg je lijntje op treinpunt ook. Goed om het ook hier te laten zien! Ik weet hoeveel werk het is haha. Ik ben dit weekend toevallig klaar met inmeten van Amersfoort-Apeldoorn. Dus waar jij stopt bij de flyover ga ik deze week bouwen. Ik vind Amersfoort een van de meest uitdagende emplacementen om te bouwen. En jullie maken er een fraai werkje van! Succes en veel plezier met de hobbie. Walter
Ben erg verrast. Als oud-Amersfoorter zal ik de ontwikkeling van deze route op de voet blijven volgen. Pas nog in Amersfoort geweest en heb wat overzicht-foto's gemaakt, o.a. van de nieuwe onderdoorgang aan de westkant. Gezien vanaf het 1e perron. Indien je er belang bij heb wil ik ze wel per mail toezenden.
Foto,s zijn altijd handig vooral van de perrons hoe het staat ingericht, ben zelf niet van plan om de tunnel te maken maar ik doe dit samen met dylan vergeet dt niet. Gr
even een update wat er gebeurd is aan de route. Dylan heb de bovenleiding boven de perrons gemaakt. ik heb wat seinen, snelheidsborden en wat Wubbo's geplaatst. ook is station Amersfoort shothorst toegevoegd dan kunnen de treinen uit Amsterdam daar keren net zoals in het echt. nu eerst wat foto's de bvl door Dylan gemaakt beetje aparte constructie met dat sein maar hij bestaat wel volgens de cabineritten alle seinen, snelheidsborden en Wubbo's is 100% station Amersfoort shothorst gr
hallo weer een update dit keer is er vanaf de splitsing naar Baarn vanuit den Dolder gebouwd tot overweg berkenlaantje. dat stukje is 80% af. ook de hoogteverschillen heb ik rekening mee gehouden. ik hoor graag wat jullie ervan vinden en het realistisch gemaakt is. ps: verder dan dit ga ik niet in de richting Baarn. gr
Dat ziet er mooi en realistisch uit! Ik heb het stuk ook gebouwd en persoonlijk vind ik het door bouwen naar Baarn een "must". Station Soestdijk staat in Trainz, Soest is een leuk dubbelsporig passeerstation. En vanuit Baarn ligt Amersfoort redelijk op de route. Je bouwt er mooi genoeg voor Complimenten. Plezier met de Hobby Walter
heel erg bedankt Barrie maar eerst naar Utrecht en dan ga ik kijken voor eventuele uitbreidingen. de set van Amersfoort is uitgebracht door olaf dus even geïnstalleerd in Amersfoort dus nu zie Amersfoort er zo uit. gr
bedankt thomas ik ga er aan beginnen. weer een update even aan de omgeving van Amersfoort gewerkt heb nu vakantie dus ik kan volop aan de route werken. de screens. gr
Voorwoord Vaker is opgevallen dat er gebruikers zijn die niet weten dat Trainz Online over een mogelijkheid beschikt een youtube film rechtstreeks in de post te laten weer geven.
Wanneer je niet weet hoe je een youtube film rechtstreeks in de post kan laten zien, waardoor je niet steeds de youtube pagina hoeft op te zoeken, kan deze tutorial goed van pas komen.
Als je zelf iets wilt laten zien op youtube, bijvoorbeeld een zelf gemaakte Trainz film, of een van de vele cabine ritten, kun je hier onder de stappen volgen. Het zoeken op de pagina van Tube slaan we over.
Hoe te handelen
dubbelklikken voor vergroting
1 Klik op DELEN 2 Dan verschijnt er een link, deze ziet er zo uit
Code:
http://youtu.be/ULNIgOjTss8
3 nu heb je de de link waarmee je deze in de post kunt zetten.
Gebruik voor alle links waarvan de url begint met
Code:
http://youtu.be/
de volgende bbcode:
Code:
[youtube2][/youtube2]
4 Voordat je op de knop bevestig, waarmee je de post/reactie definitief plaatst drukt, ziet de bbcode er zo uit: 4a Als je zeker wilt zijn kun je kijken of de video linkt door op voorbeeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen