hallo ik ben samen met treinjager ( treinpunt naam ) bezig aan de route Amersfoort Utrecht dus af en toe laat ik een sfeershot zien de sporen onder de kabels van Amersfoort aan de oostzijde ddar kom aan in Amersfoort uit Amersfoort vathorst gr
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Even op oudere screenshots commentaren:
@Sander: prachtige sfeervolle screenshots met die tram! Heeft iets nostalgisch, alsmede iets contradictoir/tegenstrijdig vanwege die moderne (lagevloers)tram . Gaaf!
Hé Aron, bedankt! Het is, nu ik er naderhand naar kijk, inderdaad een bijzondere post geweest. Ik ben al een tijdje obsessie met trambanen, zo heb/doe ik een poging tot het maken van de Tours versie van de Citadis, en daarnaast ook altijd een kleine obsessie op duitse "normale" banen gehad. Vandaar de doSto's... En uiteraard heb ik ook wat met de nederlandse spoorwegen. Als ik ooit de motivatie krijg voor het alles afmaken dan eet ik mijn Mascolori schoenen op... Ondanks alles, lieve vrienden, de trainzers we worden een beetje lui en de boel begint naat mijn mening af te sterven... Hebben mensen nog zin om een keertje weer een contest te organiseren? Laat ik mezelf niet uitsluiten en toch wat weg te gaan geven? Misschien in de zin van een bèta product of juist een schiere lay-out? Ik hoor het graag. Desbetreffend off topic gebeuren in "Sfeer Screenshots"
Sander, met binnenkort weet wat leuke shotjes de menigte te verblijden!
Ik besef me nu echter ineens dat er géén draadje boven het hoofd van deze trammetjes hangt.. En ja zal denken, 'hé, wat kaal...' Het is gebaseerd op Modeltrainz zoals op het forum van Auran te zien is, Héél gaaf om daar even een kijkje te nemen
Zeer mooie shots Sander. Ik ben onder de indruk. Mag ik vragen waar je de wegen vandaan hebt? Ziet er triomfantelijk uit. Bij deze ook een duit in het zakje.. Van mijn route 'Hunzelo'...
Leuke shots! Ik zie dat je de rijtuigen van onze Roemeense vrienden ook gevonden hebt
De wegen zijn van de site van Samplaire en markeringen van een Tsjechische tram site, weet zo de link even niet te leggen..., hoop dat ik je op weg heb geholpen
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
[begin offtopic]
sanderpost schreef:
Ik ben al een tijdje obsessie met trambanen, [...]
Dat blijkt uit je prachtige screenshots! Omdat ik vroeger langs een tramlijn woonde, heb ik altijd al meer interesse in trams dan in treinen gehad. Ik ben blij erg blij dat meerdere Trainz'ers deze belangstelling delen!
sanderpost schreef:
Ondanks alles, lieve vrienden, de trainzers we worden een beetje lui en de boel begint naat mijn mening af te sterven... [...]
Goed punt, deze trend is mij ook opgevallen: het is hier (vooral in deze topic) een stuk rustiger geworden. Deels kan dit komen doordat mensen screenshots plaatsen op sociale websites (zoals Facebook) i.p.v. op fora. Het organiseren van een contest zou een goed idee kunnen zijn om het levendiger te maken. Overigens is het op het layout-gedeelte wel een stuk drukker geworden, dus er is gelukkig nog voldoende activiteit binnen de Trainz-wereld!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen