Dank voor de complimenten heren. @Gert: Ik kan in Sketchup de tekst van Oss aanpassen en of weghalen. De Googlemaker heeft schijnbaar humor door er Oss Centraal van te maken @Jules: Dat is het leuke aan realistisch bouwen. Je bouwt je eigen omgeving. Er zal wel meer herkenbaars volgen. Ik ben nu met het stuk Nijmegen - Wijchen bezig. Een berg werk. Wijchen: ,5 km bedrijventerrein langs het spoor! Nijmegen met uitdagende hoogteverschillen. WIP! Er staan nog geen seinen. Dat doe ik pas als alles klaar is. Station Wijchen met standaard Stationsgebouw Beilen. Bedrijventerreinen Wijchen richting Nijmegen. NXP in Nijmegen Diverse Nijmeegse gebouwen staan op de originele plekje. Verdiept spoor richting Station Nijmegen Smit Transformatoren vlakvoor Station Nijmegen Plezier met de Hobbie Walter
De route Nijmegen-DenBosch is "klaar". Seinenwerk als laatste afgerond. Lengte: 44 km, 108 Baseplates. Hier wat plaatjes van het Brabanste landschap tussen Oss en Rosmalen. Zand, bos en hei tussen Nuland en Rosmalen met mooi reskinwerk van Jeroen. Nuland Verder richting Geffen en Oss Geffen
Ik heb voor het eerste de moeite genomen om te kijken hoe groot het project nu is. Volgens de afstandenkaart van de NS: 760 km spoorlengte. (vanaf enkelspoor tot en met 4 spoors, excl. de emplacementen) Rotterdam-Europoort-Hoek van Holland: 520 baseplates Den Bosch-Nijmegen: 108 baseplates Totaal aantal Baseplates in Netherlands West zover: 2357. En het werkt nog steeds heel behoorlijk. Plezier met de Hobbie Walter
De Intercity stopt tussen Nijmegen en Den Bosch alleen in Oss. Oss West Rosmalen Nu gaan we aan de slag met het inmeten van Zutphen-Deventer. Met twee gebroken polsen gaat het bouwen wat langzamer Plezier met de Hobbie Walter
wat, twee gebroken polsen. dat is nog erger dan één muisarm. doe het maar heel wat rustiger aan. blijkt maar weer dat je te hard ging. sterkte en beterschap. vr.groet, willem
Deventer tot en met de Station staat nu op de route. Achterzijde Station Deventer Gezien vanuit Zutphen richting Apeldoorn Rangeerterrein richting Zutphen De FMA Content kon ook weer worden toegepast, vlak voor Station Deventer. De Voorzijde met het fraaie stationsgebouw van Olaf. Deventer in met groot perronplantsoen Onder de A1 door de stad uit. Onderweg naar Zutphen De Boogbrug bij Eefde door martinvk Station Zutphen Plezier met de Hobbie Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 11 feb 2014 10:28, in totaal 3 keer bewerkt.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Ziet er heel netjes en herkenbaar uit. Ik reis elke dinsdag en woensdag naar Lochem en ga dan via de heenweg via Deventer, en op de terugweg via Zutphen. Mocht je nog een keer foto's ergens van willen hebben, dan geef een seintje. Wie weet of ik dan kan helpen.
geweldig, strak en mooi. wil jou natuurlijk niet tegenspreken nu je momenteel gehandicapt bent. maar dat is volgens mij niet de Dolergoorbrug. succes en sterkte met route en polsen. vr.groet, willem
Dank je wel voor het aanbod Michel maar ik denk dat ik de route aardig weergegeven heb. Dankzij de minder romantische methoden van google earth en zijn foto's. Maar als ik wat nodig heb meld ik me! Jij mag altijd tegenspreken Willem. Zeker als het de Boogbrug van Eefde betreft! Het is natuurlijk de Eefde Boogbrug van Martinvk. Sorry, er zat wat gips voor mijn ogen Walter
Achteringang van Zutphen, Een DM90 vertrekt net vanuit het rangeerterrein richting station. Deventer met de IJssel Deventer schiet al lekker op. Plezier met de Hobbie Walter
Dank je Ardan Zie mijn fotootjes van 9 februari. Daar zie je de brug en de achteringang van het station. ca 4 meter hoog. Voorbij het station richting Apeldoorn is wip. Groeten, Walter
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Gaaf gedaan! Het begint nu echt een soort Madurodam in Trainz te worden (aangezien zowat heel Nederland één-op-één is nagemaakt), erg sfeervolle route!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen