, . Ben zeer verheugd dat het jullie bevalt. maar neemt niet weg dat de vorige stations ook mooi zijn ja, heel toevallig dat jullie op het zelfde traject bezig zijn. veel bouwplezier verder.
Het kerstcadeau van Willem natuurlijk gelijk uitgepakt, en zo snel mijn handjes het kunnen bijhouden gaan bouwen ;- Arnhem Zuid nu met de gebogen lantaarnpalen Arnhem met de witte lantaarnpalen Nijmegen Lent voor de verbouwing 'sHertogenbosch na de verbouwing Schitterende Fly-over van Willem. Dit leidt wel tot een totale verbouwing van 's Hertogenbosch. Minder wissels, ander spoorplan. Dus dat is een domino effect haha. Maar de moeite waard. Plezier met de Hobbie en lekker bouwen met de Kerst Walter
Den Bosch is uitgewerkt met vernieuwde binnenkomst vanuit het noorden. De Dieze De nieuwe bruggen en Fly-over. Binnenkomst Intercity Zwolle-Roosendaal De 7 baks Intercity vanuit Nijmegen en een VIRM vertrekt richting Utrecht Den Bosch aangekleed met de overkapping van Olaf99 Den Bosch Binnenkomst vanuit Nijmegen Binnenkomst vanuit Utrecht. Plezier met de Hobbie. Walter
Ik heb Nijmegen-Den Bosch ingemeten. Deze route kenmerkt zich door de vele overwegen. Op geen enkel stuk van mijn route zijn de overwegen meer vertegenwoordigd dan op dit stuk. Hier de eerste beelden van de brug bij Ravenstein. Enkelspoors. Onze grote bruggenbouwer Willem heeft zijn Dolerbrug in enkelspoors ter beschikking gesteld waarvoor mijn grote dank en waardering. Plezier met de Hobby Walter
Vandaag is Nijmegen Dukenburg aan de beurt. Een fraaie overkapping van Willem maakt het weer zeer realistisch!. Op de achtergrond de SVB bank Nijmegen. Dukenburg met de fraaie "custom-made" overkapping van Willem! De Intercity Roosendaal-Zwolle rijdt hier door naar Nijmegen Centraal. Plezier met de Hobby. Walter
dat ziet er heel heel netjes uit Gert. Gert, jij bent ook goed bezig helaas voor het verkeerde "spel" kom aub weer terug naar trs en creëer het weer voor trainz. Walter, heb je prachtig geplaatst. hier en daar een eigen aanpassing gemaakt. prachtig. vr.groet, willem
Tussen Nijmegen en Den Bosch zo her en der aan de slag gegaan om de boel aan te kleden. Alles WIP Het nieuwe ROC naast Station Nijmegen. De fietsenstalling van Station Oss Station Oss Oss uit richting Den Bosch Rosmalen in. Rosmalen Den Bosch met Stadion De Vliert Plezier met de Hobby Walter
Mooie screens .. Kan me niet herrinneren dat er een NS teken en Oss Centraal op de muur staat. Heb zelf ook de overkappingen en het station gemaakt ...
Heel mooi, ook wel 's leuk om Nijmegen te zien. Ik woon daar in de buurt (Malden is er 5 Km vandaan) en zit daar op school ook fiets ik elke dag door de spoorkuil (emplacement van Nijmegen voor als je dat niet weet), en da's smullen van wat je ziet hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen