Echt mooi Sam. Je blijkt echt lekker bezig. Soms vraag ik mij af waar jij de inspiratie vandaan haalt. Knap staaltje werk. Toch mooi dat er flink gebouwd wordt in de Nederlandse Trainz wereld.
Mag ik overigens vragen waar je dat trappenhuis vandaan hebt? Ziet er leuk uit!
Trainz Versie: 2009
Bedankt voor de aanmoedigingen.
[quote="Koos"]Echt mooi Sam. Je blijkt echt lekker bezig. Soms vraag ik mij af waar jij de inspiratie vandaan haalt. Knap staaltje werk. Toch mooi dat er flink gebouwd wordt in de Nederlandse Trainz wereld.
Mag ik overigens vragen waar je dat trappenhuis vandaan hebt? Ziet er leuk uit!
Met vriendelijke groet,
de naam van dat trappenhuis is Quai1 6m UPass+S sL, er zijn verschillende soorten.
Station Maarn
De A 12 gaat vlak langs station Maarn en de prachtige ANWB borden. Op de achtergrond de aanstormde IC 3133 richting Arnhem . En zoeffffffffff weer voorbij. Station Maarn
Trainz Versie: 2009
Treintraject 7400 Breukelen – Utrecht Centraal – Driebergen-Zeist – Rhenen Station Breukelen met hier het opstelspoor. ligt langs de Rhijnspoorweg links boven op de kaart, eind groene gedeelte. via Utrecht eindigt dit traject via De Veenendaallijn (is de bijnaam voor het gedeelte van de voormalige spoorlijn Kesteren - Amersfoort tussen De Haar en Rhenen dat in 1981 werd gereactiveerd}, als aftakking van de Spoorlijn Amsterdam - Elten. Met hier station Rhenen, rechts onder op de kaart.
Ik ben niet zeker over posten hier deze vraag, maar ik zocht naar Sam's Zuid Nederland kaart en ik hadden geen resultaat. Dus excuses als dit is niet de juiste plek. Ik vond Zuid Nederland kaart in de download sectie en ik zou graag willen Sam vragen of deze kaart kan worden uitgevoerd onder TRS2004 versie - zoals de pictogrammen te tonen. Natuurlijk fatsoenlijk zal draaien onder nieuwere versies van Trainz, maar als ik alleen kan draaien TRS2004 in mijn laptop moet ik vragen.
Dank u zeer, Groeten uit Porto, Portugal!
Original post
Hello there!
I'm not sure about posting here this question but I searched for Sam's Zuid Nederland map and i didn't get any result. So apologies if this is not the right place.
I found Zuid Nederland map in the download section and i would like to ask Sam if this map can run under TRS2004 version - as the icons show. Of course it will run decently under newer versions of Trainz but as i can only run TRS2004 in my laptop i must ask.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen