Trainz Versie: 2009
Hoi Eric,
Heel hartelijk bedankt voor het vrijgeven van de plan E rijtuigen.
Omdat het een beta versie is wil ik wat verbeterpuntjes vermelden;
Op het C rijtuig zit aan een zijde een vreemde licht blauwe "veeg". Bij beide rijtuigen is de texture erg grof als je dichtbij het rijtuig kijkt, klassebordjes worden onleesbaar. Misschien is dit op te lossen door een andere, hogere kwaliteit texture te gebruiken.
Verder zijn het prachtige rijtuigen geworden en zouden echt compleet zijn met de WRD waarmee ze vrijwel altijd werden ingezet.
Ik vind het verder niet erg dat je mijn bogeys gebruikt onder je plan E, maar vraag het de volgende keer even, zodat ik het gewoon even weet, ik ben daar verder helemaal niet moeilijk in. Verder zou ik inderdaad nog een naar de textures kijken, hoger resolutie en een wat minder slordige mapping, zouden het er al stukken beter uit moeten laten zien.
Ik ben nu met allebei bezig. Alleen ik ben nu aan het proberen een uvw map voor de mat 54 te maken. Het gaat steeds beter. Alleen ik heb nog niet een echt goed resultaat. Dus is tot nu toe weinig zichtbare progress.
Omdat ik bij de vorige versie van de hondekop een fout had gemaakt met de boolean was het bijna onmogelijk om er een uvw map van te maken. Ik maak daarom de zijwanden maar opnieuw:
geweldig gemaakt Papierbouwer. zo is er niets en dan opeens zijn er drie personen er bezig mee. nu is het zeker dat er minstens ééntje uitkomt. succes met het bouwen ervan. vr.groet, willem
prachtig, prachtig, prachtig, prachtig. heb zij al in de "wachtkamer" een deukje opgelopen, aan de linkerkant van de neus. dat wordt dan schuren en plamuren. ga zo maar lekker door hoor Papiervouwer. vr.groet, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen