Ik ben teruggegaan naar de "naamgever" van de Hofpleinroute: Hofplein Rotterdam Is nu mooi verbeterd door een aantal mooie nieuwe Googleomzetters van Googlebouwer "Sorrie". Vanaf de Schieweg gezien. Vanaf de Schieweg gezien richting Coolsingel Vanaf Hilton Met Stadhuis en Postkantoor Rotterdamse Skyline. Plezier met de Hobbie Walter
Leuk om weer eens bericht uit Zweden te krijgen Ruud. Ik hoop dat je nog van Trainz geniet. Ik heb nu Zaandam-Enkhuizen ingemeten. Ik begin met de schilderachtige Enkhuizen en bouw dan stukje bij beetje naar Zaandam toe. Het is 50 km, dus een lange winteravonden project voor de komende maanden. Enkhuizen WIP! Enkhuizen vanaf IJsselmeer gezien. De oude haven Het VVV gebouw en Stationsgebouw Gezien vanaf de Jachthaven Met de Goederenloods van Enkhuizen.
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 29 sep 2013 17:37, in totaal 1 keer bewerkt.
he' mis ik daar geen tankwagen achter het station, een doorgang er naar toe via het stationsgebouw. of was dat een ander dorp geweest, dat een werktrein vergat te remmen en er dwars erdoorheen reed. als dat wel zo is, heb je het prachtig gerenoveerd. dat worden inderdaad lange mooie winteravonden. vr.groet, willem
Fout Willem Wanneer je vanaf Enkhuizen de veerboot neemt naar Stavoren kom je bij het station waar een werktrein dwars door de lokale sportwinkel heen reed. Enkhuizen staat er nog steeds in volle glorie. Plezier met de Hobbie
@pcc1186: Station Enkhuizen Loods, author: g.m., kuid 99999:94011 Enkhuizen VVV, author g.m., kuid 99999:94102 Ik heb ze al lang en weet niet waarvandaan helaas, misschien een van de andere lezers de gouden tip? Walter
Deze week Hoorn beetgepakt. Rangeerterrein Vertrek van Hoorn naar Medemblik met de SHM. De Busremise pal naast Station Hoorn Stationsplein. Plezier met de Hobbie. Walter
@Rutger Ik heb jouw grote Hobbie trachten weer te geven . Ik hou de boel in de gaten, al moet ik zeggen dat ik maar een paar keer per jaar in Hoorn ben, maar een kijkje is snel genomen. Plezier met en bij de SHM! Walter
Het traject Hoorn-Enkhuizen is voltooid. 14 km. Vertrek vanuit Hoorn Hoorn Kersenbogert Hoogkarspel idem Bovenkarspel Grootebroek idem Bovenkarspel Flora Onderweg naar Enkhuizen met de Mac Donald in zicht Snelheid omlaag, want het is een kopstation. Enkhuizen. Plezier met de Hobbie Walter
even een vraagje, ik heb een tijd niets gedaan, dus zal dan ff moeten kijken of het makkelijk lukt, maar eventueel interesse in die steigers zonder dat rode bord, vlaggetjes en huisje in het midden?
Hallo Daniel, Zoals je ziet: We blijven jouw mooie Content gebruiken! Wanneer jij steigers hebt zonder het huisje en bord hou ik me aanbevolen. In het echt zijn in Enkhuizen alleen maar steigers. Plezier met de Hobbie. Walter
Mooie set nieuwe steigers voor jachthavens! Komt goed tot zon recht in Enkhuizen. Met dank aan danipo (te verkrijgen op de partnersite van to.nl: danipo.nl). Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen