De zijsporen bij Den Bosch zijn inderdaad bestemd voor de autotrein. De route Utrecht-'sHertogenbosch is "klaar". Alleen de hangers op de BKportalen kan ik me echt niet toe zetten Vanaf Zaltbommel naar 's Hertogenbosch is de laatste 8 weken tot stand gekomen. Door de boomgaarden bij Geldermalsen Kruising met de Betuwelijn Zaltbommel De rivier over richting Hedel Industrie bij Den Bosch De Dieze over. 's Hertogenbosch Stationsplein Plezier met de Hobbie
Trainz Versie: 2009
Maurice schreef:
Aron schreef:
Des Hertogenbosch ziet ook top uit!
Dat doodlopend spoor (rechtsonder) op deze screenshot (link), is dat voor de Autoslaaptrein bedoelt?
Daar staat het materiaal en de locs opgesteld. Ziet er herkenbaar uit zo!
Maurice als jij dat herkenbaar vind, concludeer ik dat je nog nooit op 's Hertogenbosch en zeker niet op perron 1 ben geweest. Want dat ziet er echt anders uit.
Niks ten nadele van jou Barrie, want je VVV gehalte ziet er weer uitmuntend uit.
Moet je mij nu alweer hebben Sam? Ik ben waarschijnlijk vaker op 's Hertogenbosch geweest dan jij... En je hoeft helemaal niet zo raar te reageren, want in jouw route kloppen er ook zovele dingen niet (en dan heb ik het niet over de missende details en niet mooie bvl)
Ik vind het van Barrie herkenbaar uitzien, ik zeg niet dat alles klopt!
heren, heren,en heren. het zou heus niet kwaad bedoeld zijn maar hoogstens een ongelukkige zeggenschap. iedereen bouwt op zijn eigen methode en ideeën, maar krijg het toch niet voor 100%. de één ziet het zus en de ander zo. laat je fantasie het werk maar doen en laat een ander ervan genieten. dat maak Trainz dan ook een uitdaging en laten we daarom (zoals Walter altijd zeg) plezier in de hobby houden. dus niet mouwen maar bouwen.
en natuurlijk Walter. puike beelden gepresenteerd. vr.groet, willem
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Mooi gemaakt allemaal, Walter. Petje af! Erg knap hoe je zo'n lange route zo gedetailleerd én realistisch kunt maken!
verbo622 schreef:
maar krijg het toch niet voor 100%. de één ziet het zus en de ander zo. laat je fantasie het werk maar doen en laat een ander ervan genieten. dat maak Trainz dan ook een uitdaging en laten we daarom (zoals Walter altijd zeg) plezier in de hobby houden.
Helemaal mee eens. 100-procent-perfectie zal nooit lukken. Zoals jij al verwoord, Trainz is voor het genieten. Als het dan ook op het echte lijkt, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Dank voor de reacties heren. Goed om te zien dat er gedetailleerd naar gekeken wordt. Ik zal mijn mening aan de laatste discusie verduidelijken met een Metafoor. Ik reis samen met 10 kunstschilders met de trein naar Zandvoort . Ik geef deze kunstenaars allemaal hetzelfde pallet kleuren, dezelfde kwasten en ik zet ze op een rij op het strand. Vervolgens vraag ik de dames en heren om een zeegezicht te schilderen. Aan het eind van de dag heb ik dan 10 schilderijen. Allemaal verschillend, de een lijkt meer op de zee dan de ander. Maar er is er geen een die exact weergeeft wat je ziet. Vervang de pallet met kleuren en de kwasten voor de Trainzcontent, de tien kunstschilders voor 10 medehobyisten en het gaat op voor Trainz. In "mijn schilderij" staan minder prullebakken en bankjes op het perron, is de bovenleiding minder waarheidsgetrouw maar staat het vol met realistische nederlandse gebouwen. En vervolgens geniet en leer ik van de route van bijvoorbeeld Sam en Michael omdat het daar wel weer verder is uitgewerkt. Dat maakt de hobbie alleen maar leuk.
Een plaatje dan maar weer Mijn bescheiden alternatief voor het gemis van een sprinter in TS2009. Een statisch model Regina van Google zoveel mogelijk in de NS kleur. Krijg in Sketchup niet alle delen geschilderd. Leuk voor de emplacementen.
We laten de zuidkant van het project even met rust . Zaandam wordt gebouwd. Ingang tunnel richting Amsterdam. De tunnel is uitgevoerd met Gloome, zodat je echt in het donker rijdt.
Het Amsterdamse havengebied tussen Sloterdijk en Zaandam wordt uitgewerkt. Nu nog zonder seinenwerk. Ingang tunnel richting Zaandam VIRM richting Zaandam met op de achtergrond de Autoterminal Havenspoor kruist de lijn Amsterdam-Zaandam. Heeft toch bovenleiding blijkt uit wat nieuwe plaatjes, dus WIP. onder richting Haarlem en boven naar Zaandam
Fraai werk Walter,Zaandam heeft een flankspoor aan de meest rechter spoor (vanuit Uitgeest gezien) ik heb me weleens afgevraagd of dat een overblijfsel is van een voormalige goederen aansluiting of iets dergelijks..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen