Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Wat nieuwe screenshots van mijn 265:
Tijdelijk bevat het de panto van de 1200.
Het interieur.
@Rutger: jouw HTM 8 staat ook goed op de Trainz-baan. Eigenlijk zou het leuk zijn als de Ooievaar ooit eens terugkomt naar Den Haag (voor een tramoptocht of zo).
De H41 heb ik ook ooit eens gemaakt. Kan alleen niet de laatste versie meer vinden. Screenshot:
Goed om te zien dat je ook van foto textures gebruikt maakt Aron, doet me goed! (omdat ik het zelf ook doe).
Voor de HTM 8 moet er dan wel een nieuw setje wielen komen, deze zijn namelijk op spoor profiel ipv tramprofiel.
Nu we het over wielen hebben, ik zie die nog niet onder de 265 klopt dat?
Haags stoomtram geweld met HTM loc 8 "Ooievaar", de bij de Haagse firma Pennock & Co gebouwde rijtuig ZE AB 6 en NHTM melkwagen 38 en compleet gemaakt met de viswagen van de NHTM nr 21.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
De 265-cabine-in-ontwikkeling:
Geklapte stoelen. De bedoeling is om stoelen vanuit Cabview-modus te kunnen laten bewegen.
pcc1186 schreef:
@Aron Mag ik vragen of je mooie creaties een keer beschikbaar worden gesteld?
Ze komen een keer beschikbaar als de creaties écht afgemaakt zijn. Bij de 265 ontbreekt nog het volgende: sleepbeugel, onderstel en werkend interieur. Dat laatste is nu in ontwikkeling,
Een keteltrein op Emplacement Leeuwarden, was het maar werkelijkheid! Die SAM tracks staan een stuk beter dan RTS tracks, jammer genoeg vind mijn laptop die tracks in Zwolle en Leeuwarden niet zo leuk.
Dank je Michael, die tracks doen het zeker goed. Ben gewoon wat aan het rommelen op de route met een (PCR)sessie, en dus ook met de tracks. Er zou een update komen van de route i.v.m. de ontbrekende RTS-tracks dus het stond me vrij dit voor mezelf aan te passen.
Een keteltrein is idd wishfull thinking, buiten de containertrein om is er al jaren zeer weinig goederenvervoer in Leeuwarden waargenomen. Heb foto's van 11, 12, 13 en 1600-en gezien met bonte treinen zoals VAM-wagens, houtwagens met hout voor de bouw van het VOC-schip de Batavia en aardappeltreinen uit Stiens. Allemaal uit de vorige eeuw (!) Leuk om daar eens mee te rangeren op het emplacement!
Ik ben momenteel weer "Susteren en omgeving" aan het oppoetsen qua spoor,bovenleiding en dergelijken,dus binnenkort volgen er ook weer screens van mijn kant
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen