Ziet er Fraai uit Sam. Ik ben ben om de andere zijde van het station te verbeteren. Om van de sporen vanuit Den Bosch naar het spoor in Amersfoort te komen mis ik nog een wisselstraat die uitdagend te noemen is En het is geen makkelijke klus. Ik denk er zelfs aan om die wisselstraten helemaal opnieuw op te zetten. Complimenten hoe je deze zijde aan het bouwen bent. Plezier met Utrecht! Walter
Trainz Versie: 2009
Ja Walter dat is zeker een hele klus met die wisselstraten. veel succes ermee. Trouwens heel Utrecht is een werk om te maken. Dit vind ik ook wel handig om te kunnen zien hoe de treinenloop is te Utrecht Centraal, alleen de stoptrein naar Breukelen gaat via een ander spoor. Als je het wil afdrukken, dan alleen pagina 2. http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... l_DSSU.png
Dank je Sam. Daar heb ik veel aan! Ik gebruik naast Google Earth en openstreetmap.org, www.sporenplan.nl Maar de treinenloop had ik nog niet. Welkome aanvulling. Plezier met de Hobbie, Walter
Gil kwam met deze rails als tip, heb ze zelf nu ook in Leeuwarden-Zwolle liggen, ben er zeker niet ontevreden over.
bergerac schreef:
Ik kan je de sporen set van drstrach ook echt aanraden!!! Die bied mogelijkheden voor elk genre. (DLS) Denk hierbij aan oud en roestig,maar ook modern en nieuw type spoor. Ook zijn er verschillende (alleen beddingen) zonder spoorstaven aanwezig in de set,die spoor opbraak op bijv. oude emplacement gedeelten zeer realistisch maken
Na drie weken pc ellende, nu eindelijk weer door kunnen gaan.
Hier het eerste resultaat te zien, van de mooie nieuwe borden van Thomas. Bij station Rilland Bath. Door gegaan met Utrecht Centraal. Perron 18-15 en op perron 14 de IC 3133 wachtende om te vertrekken naar Nijmegen. Hier de IC 3133 richting Driebergen Zeist, en op de achtergrond de stoptrein naar Tiel.
Na veel verbouwingen is Utrecht Centraal eindeljik gereed. Utrecht Centraal Binnenkomst vanuit het zuid oosten Binnenkomst rechts sporen 4 en 5 en in het midden de sporen 7 en 8. Uitzicht vanaf Rabobank Nederland Uitzicht vanaf Park plaza hotel. Binnenkomst Utrecht Centraal vanuit het noord(oost en west). Perron 9 en 11 Perron 9 en 11 Perron 2 en 3
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen