Een verbeterde versie van een van mijn eerste bordjes ooit gemaakt. Deze nieuwe bordjes zijn scenery, dat is bij het plaatsen misschien iets meer werk met draaien, maar je bent niet meer gebonden aan een vaste afstand tot het spoor!
Trainz Versie: 2009
Dat zijn weer erg bruikbare borden Thomas, geweldig voor de trajecten. Ik heb alleen een probleem en dat is dat ik ze niet kan downloaden. en dan dit volgens mij mis ik iets, maar wat weet ik niet, het hoort misschien niet hier maar toch even een vraag erover.
Trainz Versie: 2009
Thomas schreef:
Sam,
Wat vervelend, heb je geprobeerd om het bestand eerst op te slaan, dan CM te openen en met de import CDP optie het bestand te openen?
Ik heb het net nog getest, maar bij mij werkt de download zonder problemen. Heb je dit probleem ook bij het downloaden van de bakens?
Groeten,
Thomas
Thomas
Bedankt voor het reageren. Ja met alle downloads, ik mis wat, maar wat weet ik niet. Eerst opslaan lukt ook niet meer. Ik zie niet meer dat oranje cdp tekentje, maar nu blijft het wit, zie foto rechts bovenin, onderste foto.
Wat vervelend, heb je geprobeerd om het bestand eerst op te slaan, dan CM te openen en met de import CDP optie het bestand te openen?
Ik heb het net nog getest, maar bij mij werkt de download zonder problemen. Heb je dit probleem ook bij het downloaden van de bakens?
Groeten,
Thomas
Thomas
Bedankt voor het reageren. Ja met alle downloads, ik mis wat, maar wat weet ik niet. Eerst opslaan lukt ook niet meer. Ik zie niet meer dat oranje cdp tekentje, maar nu blijft het wit, zie foto rechts bovenin, onderste foto.
groeten Sam
Probeer het eens te downloaden via Google chrome als je dat hebt. Heb je al "openen met" geprobeerd voor het CMP'tje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen