Veel succes met deze mooie en veel nieuwe stations makende route, alleen overtrekken via google earth zal moeilijker worden Walter, omdat de helft denk ik er niet op staat, wat betreft stations en sporen, maar het begin ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit, behalve die middelste brug bij Zaltbommel (behalve als het fictief is), want die is al jaren weg. groeten Sam
Onder zijn screens staat letterlijk: "De oude rijkswegbrug wordt afgebroken (2007)"
Trainz Versie: 2009
Maurice schreef:
Sam schreef:
Veel succes met deze mooie en veel nieuwe stations makende route, alleen overtrekken via google earth zal moeilijker worden Walter, omdat de helft denk ik er niet op staat, wat betreft stations en sporen, maar het begin ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit, behalve die middelste brug bij Zaltbommel (behalve als het fictief is), want die is al jaren weg. groeten Sam
Onder zijn screens staat letterlijk: "De oude rijkswegbrug wordt afgebroken (2007)" [/quot\e]
Joh dat ik dat nou niet gezien heb, wat kwalijk van me,kan je me het vergeven, maar ik heb ook geschreven (behalve als het fictief is) en dat heb jij misschien niet gelezen
Onder zijn screens staat letterlijk: "De oude rijkswegbrug wordt afgebroken (2007)" [/quot\e]
Joh dat ik dat nou niet gezien heb, wat kwalijk van me,kan je me het vergeven, maar ik heb ook geschreven (behalve als het fictief is) en dat heb jij misschien niet gelezen
Ik ga hier niet een hele discussie starten van wat we wel en niet hebben gelezen (je hoeft je trouwens niet gelijk zo op je "tenen getrapt" te voelen)... Ik wijs je ergens op, ik dacht dat je een antwoord verwachtte............
Laten we het even gezellig houden, ik weet dat het weer niet mee zit enzo maar dat wil nog niet zeggen dat we pietluttig gaan doen Gewoon lekker met je hobby bezig zijn
Goed om te zien dat het Forum gevolgd wordt De mooie Moerdijkbrug van Willem langs de spoorbrug is zo fotogeniek dat ie er wel bij moest blijven Die had in mijn ogen nooit afgebroken mogen worden. Een monument! Ik bouw de lijn Utrecht-Zaltbommel in een voor mij aantrekkelijk mix van oud en nieuw. Vanaf Zaltbommel 3-sporig met aftakking naar de Goederen Betuwelijn. Tussen Amsterdam-Rijnkanaal en Utrecht: 4 sporig door Houten. Met de mooie nieuwe Stations. Tussen de A12 en Utrecht CS: 2-sporig met oud Station Lunetten. Het is v.w.b. verbouwingen inderdaad een dynamisch stukje spoor. Plezier met de Hobbie. Walter
potdorie Walter, jij maak de brug met woorden veel mooier dan dat tie is. dank voor je compliment. als ik dat had geweten had ik beter m'n best gedaan. er zijn zat mooiere bruggen die je in jouw route gebruikt. het maakt niet uit, hoe of wat je bouwt.als je er maar plezier aan beleeft. je gaat lekker Walter.
De route vordert gestaag. Station Houten, een mooi verhoogd 4 sporig station. Met wat "subway" splines komen we een heel eind. Intercity Den Bosch-Utrecht passeert op het buitenste spoor terwijl de stoptrein naar Geldermalsen klaar staat om te vertrekken. Tussen de perrons door heb je zicht op een grote fietsenstalling. Een doorkijkje
@Sam: Bedankt, er zat nog wat rek in de spline Dit weekend Geldermalsen uitgewerkt. De Stoptrein naar Utrecht wordt gepasseerd door de Intercity. De Perronbrug met Emplacement Het emplacement gezien richting het zuiden. Plezier met de Hobbie Walter
We rommelen wat over het hele project heen. her en der wat verbeteringen aanbrengen. Haarlem Amsterdam De komende tijd ga ik werken aan: Sloterdijk - Zaandam Zaltbommel-Den Bosch Arnhem-Nijmegen Geldermalsen-Sliedrecht. In random order, daar waar de zin is wordt er gewerkt Plezier met de Hobbie Walter
@Wouter: Het eerste stukje zit aan het model den haag cs van olaf vast. Daarna bridge multi use van spock2004 Kuid: 2:171456:100122:1 De rails zit er niet aan vast. En verder wat geluidschermen erop gezet. Plezier met de Hobbie.
@Wouter: Het eerste stukje zit aan het model den haag cs van olaf vast. Daarna bridge multi use van spock2004 Kuid: 2:171456:100122:1 De rails zit er niet aan vast. En verder wat geluidschermen erop gezet. Plezier met de Hobbie.
Vakantie zit er op. Ondanks het goede vakantieweer toch wat aan 's Hertogenbosch willen werken. WIP: Gezien vanaf de oude stad. De fraaie Overkappingen Hengelo van Olaf zijn in elkaar geschoven en benaderen de werkelijkheid van Den Bosch heel mooi! Het Stationsplein aan de stadzijde Aan de zijde van de Rechtbank. Kijkend richting Utrecht. Ik maak de splitsing Utrecht - Nijmegen op de oude manier gelijkvloers. De route Utrecht Den Bosch is nu landschappelijk klaar. Na de laatste wijzigingen aan het spoor kunnen we beginnen met het seinenwerk. Plezier met de Hobbie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen