Tja, het is geven en nemen in het leven, deze keer moet je het er maar van nemen Ga ik wel openlijk toegeven dat ik zelf ook vaak genoeg vast loop bij het plaatsen van bovenleiding op emplacementen. Het vreet veel tijd, of je de set nou goed kent of niet.
Maar Sander laat zich hier wel weer ffe van z'n beste kant zien hoor! Lekker bezig!
@Rémon/Sander: Een handleiding heb ik wel eens over nagedacht, maar mij luiheid en inspiratieloosheid zorgen ervoor dat ik er nooit echt mee bezig ga. Net als met bovenleiding maken zelf, btw..
7.00 uur: het boemeltje Dordt-Geldermalsen stopt bij Sliedrecht terwijl op de Betuwelijn een Ralion dubbeltractie een containervracht richting Duitsland vervoert. Dank aan Gert voor het delen van zijn Betuwe Portaal! Walter
de gtl is te krijgen op de site van olaf99 . de beynes trams zijn op de site van dapino te krijgen. en de randstadrail tram zou je kunnen krijgen als naar aron een e-mail stuurt .
Vanwege een tractiestoring was er geen tractie meer mogelijk met de stoptrein van Zandvoort aan Zee naar Amsterdam Centraal. Terwijl er wordt gewacht op een storingsmonteur wordt de DD-AR stam ingehaald door een IC van Leiden naar Amsterdam Centraal.
Fraaie Loc Willem! Onderweg naar een even fraaie treinenomgeving. Hier weer eentje terug. 6.00 u. Een DDAR bij Zaltbommel onderweg van Den Bosch naar Utrecht
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Mooie sfeervolle screenshots mede-Trainz'ers!
Na wederom een lange afwezigheid weer wat screenshots:
De ongelijkvloerse metro-tram-kruising nabij Uelzener Bahnhof.
Iets verderop kruist een metro een SJ-tåget:
Door mismanagement had de Dupointer trammaatschappij een eenrichtingstram i.p.v. tweerichtingstram besteld. Door een simpele oplossing is de Combino-tram tot een tweerichtingstram getransformeerd:
En iets verderop komen we deze tram opnieuw tegen:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen